VivanDivan

VivanDivan

fredag 1 april 2011

VAB idag, September ikväll

God morgon! Blev som förväntat ytterligare en natt med örvärk för lillkillen och feber så idag är jag hemma igen. Han verkar piggare nu men vågar inte lämna honom till förskolan när han haft så ont inatt. Ska försöka ringa familjeläkaren också för det känns inte normalt att ha så mycket ont i öronen och ständiga förkylningar med febertoppar som han har.

I kväll får dock T ta hand om kidsen själv för jag ska iväg med tjejerna på September. Yes, hon är ju bara såååå bra den kvinnan. Sen att hon uppträder på värsta fjortis-stället är ju en annan sak men vi roar oss nog ändå. Är 12 stycken tror jag i samma gäng som åker så det blir kul. Nu börjar funderandet på kläder…alltid lika svårt när man ska ut…Blir kanske samma som förra gången men är lite sugen på klänning av någon anledning. Får väl se. Finns ju ingen tid att köpa något nytt för jag är ju hemma och T byter av mig ikväll när han kommer hem och då måste jag ju in på lite förfest :-)

september_press_01

Jag återkommer om ett tag med lite dagensbilder och funderingar om vårskor. Såg några finingar på Bianco som jag kan tipsa om. Här kommer en sneak peak. Bra alternativ till dyra PrimeBoots kanske…

29-45720-27_350x330

Igår beställde jag dessutom en födelsedagspresent till mig själv. Det får man va? Fyller år nästa vecka och detta är nog vårens finaste klänning som jag trånat efter men tyckt varit lite dyr. Nu hade Vestis 30% rabatt så då slog jag till.

♥ Puss & Kram ♥

/Vivvi

4 kommentarer:

  1. Självklart ska man köpa present till sig själv! Det gör jag. :D
    Krya på lillkillen och ha en härlig kväll! Allt lite avis.
    Kram

    SvaraRadera
  2. Såklart man FÅR köpa födeledagspresent till sig själv gör jag ALLTID hihi..

    F N vad kul SEPTEMBER hon äger såå snygg och bra...avis!! KUL med tjejfest roa er kungligt :D
    Snygga boots nästan snyggare än primeboots i mitt tycke !!

    Kvällens outfit måste du visa ska bli kul!!

    KRAM VABar oxå idag för iordningen vet jag ej men går bara runt runt här hemma suck!!

    KRYA på prinsen

    SvaraRadera
  3. Klart att man måste köpa fördelsedagspresent till sig själv... för tänk annars om man står där på födelsedagen utan... hemska tanke... ;o)
    Hoppas sonen blir bra snart och ha en riktigtsupernajsig kväll!!! KRAM!

    SvaraRadera
  4. Tack brudar! Hade en superkväll.
    Födelsedagspresenten blir nog bra till lilla moi :-)

    Tina, ja visst är bootsen snygga. Måste spana på dem nån dag om de finns i butiken

    Kram
    /Vivvi

    SvaraRadera

Tack gulliga du för din kommentar. Den är guld värld och du är värdefull...Många kramar