VivanDivan

VivanDivan

torsdag 14 april 2011

Fotoutmaningen del 4: Vuxenpoäng

God kväll! Slänger ut mitt bidrag till del 4 av Josannes fotoutmaning och det är en bild på vad som är vuxenpoäng för mig. Tänker inte skriva så mycket för jag sitter fortfarande här och gråter för mitt förra inlägg gjorde mig lite upprörd utan slänger bara ut bilden jag tog när jag kom hem. Var ganska självklart. Har alltid sagt att när jag har barn, villa, hund och kombi är jag vuxen. Nu har jag två underbara barn, bor i villa, ingen hund än men två kissar och så kombibil. Två stycken t o m. Har alltid gillat snabba och sportiga bilar och när vi köpte kombi när Emilia föddes var det sååå himla sunkigt. Visst är det praktiskt (oooops, där var visst vuxenpoängen…praktiskt) men  ack så fult tyckte jag då. Nu har jag vant mig och gillar våra kombibilar. Eller den ena i a f. Den andra är vi på g att sälja då vi har tre bilar för tillfället. Ren lathet att den inte blivit såld…Men Passaten nedan älskar jag så det måste väl klassas som vuxenpoäng…?

P1090602

Kort inlägg men så blir det ibland. God natt med er nu kära vänner…

Puss & Kram♥

/Vivvi

2 kommentarer:

  1. Klart vuxet med Passat Kombi:) Vilket fint inlägg om kissen här nedan:) Kram!

    SvaraRadera
  2. Tack Linda! Kan knappt läsa det utan att få tårar i ögonen. Visst är det vuxet med kombi ha ha
    Kram
    /Vivvi

    SvaraRadera

Tack gulliga du för din kommentar. Den är guld värld och du är värdefull...Många kramar