VivanDivan

VivanDivan

måndag 4 april 2011

Vad e det för dag idag…vad e det för dag idag…

jo det är Vivvis födelsedag Hurra Hurra Hurra för lilla mig! (Eller ska man beklaga, börjar ju bli till åren nu :-))

God eftermiddag kära vänner! Sitter nu och är ruskigt frustrerad efter internet-och modem problem hela dagen. Därav det sena inlägget idag. Sitter nu på Ts långsamma dator. Är nu helt slut efter en lååång dag. Höll på att packa och städa igår kväll till klockan elva och kunde förstås inte somna sen. Låg vaken till runt halv två och halv tre vaknade jag igen av att Felix hade haft en liten olycka i sängen. Upp och byta lakan och göra rent liten kille. Sen kunde jag förstås inte somna igen och 04:00 ringde klockan. Ni förstår kanske att jag är rätt trött nu efter en dag i bilen och nu har vi ätit god födelsedagsmiddag med mina föräldrar och mina favoriträtter. Snart blir det tårta och sen kommer födelsedagsbarnet däcka av trötthet men jag var ju bara tvungen att uppdatera mig lite hos er :-)

Nåja, imorse hade ju barnen bestämt att de skulle överraska mig med frukost på sängen så vid halv sju fick jag vackert krypa ner i sängen igen. Favoriten choklad med vispgrädde serverades förstås. Fick alltid det när jag var liten och det hänger liksom kvar. Vill alltid ha choklad med vispgrädde när jag fyller år. Jättefina presenter fick jag också.

Rann visst över lite grädde :-)

P1080841

Fina paket hade Emilia slagit in och skrivit Mamma och Vivvi alldeles själv…

P1080840

…ett fint halsband fick jag som hon pärlat alldeles själv på förskolan…

P1080844

…och en fin teckning hon hade färglagt

P1080845

Av min käre man fick jag ring och armband från Rock by Sweden som matchar halsbandet jag fick i julas. Blev sååå glad

P1080846

P1080847

En liten dagens hann jag faktiskt med också. Jeans från G-star, tröja Vero Moda, linne Vila, kängor La Redoute o2ch sjal Diddi. Fina armband, ring och halsband Rock by Sweden och halsband “by Emilia”

P1080854P1080855P1080856P1080857P1080858P1080859P1080861P1080864P1080865

Måste också demonstrera fina Diddisjalen och hur underbart stor och mysig den är i tre olika tyger.

P1080866P1080867P1080868P1080869P1080870P1080871P1080872P1080875

Nu ska jag ha semester i en hel vecka så vi får se hur det blir med dagensbilder. Kommer nog vara lite smått sunkig med mysstassen på för det mesta men några provningsbilder har jag på lager som vi kan ta om det tryter :-)

Nu önskar jag er en trevlig kväll kära vänner

♥ Puss & Kram ♥

/Vivvi

12 kommentarer:

  1. G*R*A*T*T*I*S på födelsedagen fina du! Jag är också en varm-chokladare-med-grädde på födelsedagen, det är så gott och påminner om svunna tider och nätter man inte kunde sova pga att man var så spänd :-)

    Stor kram från mig

    SvaraRadera
  2. Grattis, grattis, grattis!!!!

    Kramar och ha bästa kvällen, vännen!

    SvaraRadera
  3. Grattis!!!! Vilken supermysig frukostpåsängen :)
    Det där med choklad med vispgrädde skulle jag absolut stå ut med ;)
    Kram

    SvaraRadera
  4. Grattis Vivvi!!! Vilken fin uppvaktning och hräliga presenter!
    Ha en mysig kväll!
    Kram!

    SvaraRadera
  5. Grattis!!!!!!

    Skickar lite cyberblommor, skumpa & dyr choklad.


    Kraaaaaaaam

    SvaraRadera
  6. Stort grattis på födelsedagen!! Jättefina presenter, halsbandet från din dotter.. ja inga presenter slår barnens kreationer.
    Kram

    SvaraRadera
  7. Grattis! Vilken fin frukost du fick! Fina presenter med. Blir sugen på det halsbandet:) Kram!

    SvaraRadera
  8. Grattis!!! Vilka fina presenter du fick! Hoppas du haft en härlig dag.
    Kram

    SvaraRadera
  9. Grattiskram i efterskott wow vilka fina presenter äääälskar rock by sweden and made by Emilia inte dåligt heller !!

    Choklad med vispgrädde mums !

    Stor KRAM

    SvaraRadera
  10. Grattis i efterskott!!!!!
    kramar

    SvaraRadera

Tack gulliga du för din kommentar. Den är guld värld och du är värdefull...Många kramar