VivanDivan

VivanDivan

måndag 11 april 2011

Jipppie vi vann!!!! Lucky Ellen, Converse och Vintage stories

Effektiv bloggning ikväll. Inlägg nr 3 och detta handlar om att jag vann en tävling hos fina fina Helena som har bloggen H mitt i livet. Det var en jättefin utlottning av en luvtröja från Lucky Ellen och jag blev alldeles chockad när jag faktiskt vann. Idag kom den till Emilia och hon blev jättelycklig. Sååå fin var den och klart lilltjejen ville posera…

Under luvtröjan från Lucky Ellen som för övrigt är strlk 122/128 (tur jag valde en storlek större än jag tänkt för den var jätteliten i storlek) har hon ny klänning och mammelucker från KappAhl Vintage Stories. Var in idag och kollektionen är verkligen fantastiskt fin. Kan nog bli något till mamma också men jag hann inte prova idag.

P1090457P1090459P1090458P1090462P1090463P1090461P1090460

Såhär fin är jackan på bild. Tack snälla Lucky Ellen och Helena!

7602102-origpic-865452

Denna outfit kommer sedan att matchas med dessa som är beställda men har ej kommit än.

conv_17468751

Felix fick sina i förra veckan och visst är det lite coolt med converse på småttingarna? Dock inga dagis-skor för de är lite svåra att ta på men ack så tuffa…

P1090484

♥ Puss & Kram ♥

/Vivvi

6 kommentarer:

  1. Grattis!
    Måste bara få tillägga gällande de rosa Converse skorna, de är riktigt fräcka och fräscha, bra val!

    SvaraRadera
  2. Visst hade de mycket fint till barnen i Vintage stories kollektionen...men jag som har en liten kladdmaja känner väl att det inte är så stor mening att köpa en vit klänning som är vit i ca 5 sekunder! ; ) Men fint är det!! SÅ fin tjej du har!

    SvaraRadera
  3. Tack! Emilia är överlycklig och jag chockad. Har nog aldrig vunnit något i mitt liv förut...:-)

    Marita: Det som är bra med vitt är att det alltid går att köra i klorin så vi kör mycket vitt :-)

    Converse skor: We love converse :-)

    Kram
    /Vivvi

    SvaraRadera
  4. SÅÅÅÅÅ Ljuvlig din lilla tjej var i plaggen från Vintage Stories, som en liten docka ;-D
    Har också köpt mammeluckerna till Storasyster, de är verkligen ljuvliga under skira sommarklänningar.
    Ha en fortsatt fin dag!
    KRAM!!

    SvaraRadera
  5. Odd Molly-holic: Tack snälla :-) De är verkligen ljuvliga. Tror jag måste spana in en gång till på KappAhl för det var jättemycket fint...

    Kram
    /Vivvi

    SvaraRadera

Tack gulliga du för din kommentar. Den är guld värld och du är värdefull...Många kramar