VivanDivan

VivanDivan

onsdag 6 april 2011

Ni får ursäkta mig…lite budgettips dock

…men just nu är det väldigt dåligt på blogg-uppdateringsfronten. Har liksom inte mycket att skriva om när jag är på semester och inte mycket modebilder heller. Dessutom är internet jättesegt och inte kul att sitta och surfa runt efter inspiration heller. Är också jättedålig på att kika in hos alla er finingar därute så ni får ursäkta mig den här veckan…

Har i a f ett par bilder jag tog i helgen på ett budgetalternativ jag hittade på Ellos. Kommer inte ihåg exakt vad jag betalade men med rabatt blev det bara någon hundralapp. Tunika i finaste vitt med spets. Jättestor i storlek dock. Jag har på denna storlek XS (34) och utan skärp är det lite tältvarning men med skärpet tycker jag den är helt ok för de pengarna.

P1080797P1080796P1080798P1080799P1080800P1080801

♥ Puss & Kram ♥

/Vivvi

3 kommentarer:

Tack gulliga du för din kommentar. Den är guld värld och du är värdefull...Många kramar