VivanDivan

VivanDivan

torsdag 14 april 2011

Idag står det still…

God morgon! Idag står det riktigt still i hjärnan. Har ingen aning om vad jag ska skriva om så det blir bara lite svammel. Inatt vaknade jag av att det hände en olycka bredvid mig. Har varit så stolt över Emilia för hon har inte kissat i sängen en enda gång sen hon slutade med blöja för några år sen och så inatt hände det. Stackars lillan. Vi var blöta både hon och jag och ända ner till madrassen. Så det var bara att gå upp, duscha av oss och skrubba madrass. Försökte att inte göra så stor affär av det. Olyckor kan ju hända och hon skämdes förstås min lilla snutta. Och förresten var det mitt fel för jag glömde att hon måste kissa innan sängdags…

Vet ni, jag lyckades ha vita byxor på mig hela dagen igår utan en enda fläck så idag blir det samma som igår(jeansleggins från Pieces (Vila). Idag “kombat” med ChillNorway Petunica dress i sand, sjal Ester Elenora och skor Converse. Jag måste verkligen kika mer intensivt på vårskor nu. Visst är det svårt? Vintern är lätt, då är det stövlar och på sommaren finns en miljard fina sandaler och ballerinas men våren suger när det gäller skor. Ingen aning vad jag behöver och vill ha….

P1090581P1090577P1090578P1090579P1090582P1090583P1090580P1090585

♥ Puss & Kram ♥

/Vivvi

3 kommentarer:

  1. Du är så fin!
    Var det en s eller xs du hade i Petunian?
    Har verkligen hakat upp mig på den och det blir kanske mitt nästa köp :-)

    Inte kul det där med sängen :-( men det var säkert bara en engånsföreteelse.
    Har inga barn ju men en katt som ibland hoppade upp och kissade i sängen när hon var på lekhumör och for som en vante i huset. Inte kul att sticka ner fötterna i det på kvällen.
    kram

    SvaraRadera
  2. Så vårig och fin du är - jättesnyggt! Vita byxor är en utmaning, får oftast en fläck innan jag ens kommit hemifrån, så det blir ganska sällan. Men oj vad fint det är!
    Kram

    SvaraRadera
  3. Tack snälla ni!

    Hoffsan: Det är small på den. Den är verkligen superskön och användbar. Kan verkligen rekommendera den. Skulle vilja ha en i blått själv...

    Oslotigern: Ja, trodde inte det var sant igår kväll när jag tog av mig och de var fortfarande vita :-)

    Kram
    /Vivvi

    SvaraRadera

Tack gulliga du för din kommentar. Den är guld värld och du är värdefull...Många kramar