VivanDivan

VivanDivan

torsdag 14 april 2011

Jag vet i a f vad jag ska göra ikväll….

God eftermiddag! Hur har ni det i vårsolen. Helt fantastiskt vårigt ute. T är ute och monterar på sommardäcken på bilarna. Förhoppningsvis kan man vänta sig en nytvättad bil tills imorgon också. Själv sitter jag inne och pysslar med två saker. Multitasking ni vet, det är vi ju bra på vi kvinnor. Det första jag gör är att gräva runt i denna…

P1090590

Årets påskägg från jobbet. I år är det miljötänk med fin kartong istället för ägg. Hur glada tror ni kidsen blev när jag kom hem med denna? De är inte så förtjusta i godis men detta är bara choklad nästan så det är toppen. Och mamman går socker-bärsärkargång just nu när de är ute och leker. Gäller att passa på…:-)

P1090595

Den andra saken jag håller på med för tillfället är att leka med min nya telefon. Det blev en Sony Ericsson Xperia Arc tillslut efter rekommendationer från Phone House. Nu blir jag väl påhoppad av alla Iphone-älskare härute men Android ska det vara. Jag har varit inne i massa telefonbutiker och googlat runt på nätet och Android kommer inom kort gå om Apple när det gäller allt. Så tyvärr alla ni som tycker Iphone är hippt och coolt. Ni är soooo out ha ha…

Skämt och sido, Iphone är säkert en mycket bra telefon men jag valde att lita på dem som ska kunna något om saken…

P1090592

Snygg är den också…men sjuttsingen vad mycket att lära sig. Såhär ser det ut på bänken just nu

P1090593

Jahaja, jag återkommer om en stund med dagens fotoutmaning och så ett litet hyllningsinlägg till min älskade kisse som gick bort för precis 1 år sedan idag. Har känts lite lågt hela dagen då man tänker på honom men sorgen är inte lika påträngande längre som tur är…

♥ Puss & Kram ♥

/Vivvi

3 kommentarer:

  1. Jag tror att du kommer att bli nöjd med din telefon. Jag valde en x10 mini pro, för att jag ville ha en liten telefon. Tyckte att iphone var för stor, men det är säkert en vanesak! Sen valde jag också min för att jag ville kunna knappa med tummen på "gamla t9 sättet". Är mycket nöjd i alla fall :) Funkar utmärkt att blogga från mobilen också!
    Kram!

    SvaraRadera
  2. vad härligt med en ny phone och godiset såg inte helt fel ut ;) gud så smarrigt!

    SvaraRadera
  3. Viveca: Jag har en Xperia Mini sen förut och är faktiskt jättenöjd med den. Lite liten för surf men jag är också skeptisk till de här stora sakerna. Topp att du är nöjd :-)

    Emily: Välkommen hit :-) Godis är gott :-) Kikar genast in hos dig

    Kram till er
    /Vivvi

    SvaraRadera

Tack gulliga du för din kommentar. Den är guld värld och du är värdefull...Många kramar