VivanDivan

VivanDivan

tisdag 19 april 2011

Ballerinapremiär och uppskjuten träningsstart

God morgon bloggisar! Igår kom inte T hem förrän runt nio och då var jag inte speciellt sugen att ge mig ut i löparspåret så jag tänkte försöka ta första rundan idag istället. Jag är verkligen supertaggad att börja röra på mig nu. Kan ju bero på det vackra vädret och att man faktiskt blir lite piggare av ljuset. Vi planterade lite blommor och var ute i trädgården isället på kvällen. Ungarna älskar verkligen att vara ute och vill aldrig gå in. Kommer ihåg själv när man var liten och kunde vara ute och leka. De springer, upptäcker, utforskar, pysslar i sandlådan och i sitt lilla lekhus, de gräver, krattar, gungar och hoppar studsmatta. Vår har ju dock blåst sönder men jag tänkte att imorgon eller på torsdag får jag lov att åka in och köpa en ny. Det är ju deras absolut roligaste uteleksak så det måste de få tycker jag…hela byns ungar har samlats vid vår studsmatta så det kan jag ju inte ta ifrån dem :-)

Idag blir det ballerinapremiär. Kändes i o f lite kallt ute men jag rotade fram ett par från förra året från Donna Girl. När lönen kommer måste jag nog ändå spana rätt på ett par nya för de här såg lite slitna ut.

Dagens förrutom skorna är skjorta från G-star och jeans Killah.

P1090830P1090829P1090825P1090827P1090828P1090826P1090824P1090823P1090821P1090822P1090820

♥ Puss & Kram ♥

/Vivvi

4 kommentarer:

  1. Söta skor!! Det är en befrielse när man får ta på sig "småskorna" och vara ute hela kvällen :-)

    Kram

    SvaraRadera
  2. Fin outfit och dina ballerinas är bara för söta.
    Kram

    SvaraRadera
  3. Tack Linda :-)

    Oslotigern och Hilde: Jag älskar verkligen mina ballerina men de börjar bli så fasligt slitna så jag måste verkligen hitta ett par nya :-(

    Kram fina ni
    /Vivvi

    SvaraRadera

Tack gulliga du för din kommentar. Den är guld värld och du är värdefull...Många kramar