VivanDivan

VivanDivan

måndag 11 april 2011

Fotoutmaningen: Utanför mitt köksfönster

Nu ska jag bara tortera er en enda gång till ikväll. Satans vad jag har saknat att blogga på semestern. Då hade jag ingen inspiration alls men nu känns det liksom att man måste ta igen lite. Så idag har det blivit 5 inlägg….hur orkar hon?? Men gå gärna tillbaka och kika :-)

Nu kommer vi till det sista och det är den skojiga fotoutmaningen från tjusiga Josanne som jag ju bara måste hoppa på. Är lite efter men tar igen det imorrn, jag lovar :-)

Idag blir det i a f lite pics som jag tog nu när jag kom hem från våra köksfönster. Observera hur fruktansvärt smutsiga de är. Nu är det verkligen dags för vår-fönster-tvätt…Går dock och drar mig för vi har 22 fönster tror jag och alla är gamla tvåglas och jättehöga som man öppnar emellan och spröjs…

1. Träd och gårdshus åt höger från fönster nr 1

P1090467

2. Bilarna åt vänster från fönster nr 1

P1090466

3. Ladorna, en en och det ditblåsta studsmatte-vraket från fönster nr 2. Går en väg mellan också som inte kom med.

P1090465

Jaha, så “glamorös” utsikt har jag när jag står och lagar mat.

Ha det gott ikväll nu kära bloggisar så ses vi imorgon. Då ska jag fota ätbart jag aldrig tröttnar på och en pryl från barndomen som jag fortfarande har kvar…

♥ Puss & Kram ♥

/Vivvi

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack gulliga du för din kommentar. Den är guld värld och du är värdefull...Många kramar