VivanDivan

VivanDivan

söndag 3 april 2011

Odd Molly Patchwork wrap tunic i apricot

God eftermiddag. En liten städ-och packpaus här. Lovade ju att visa lite bilder på min Odd Molly Patchwork wrap i apricot som kom från Deepfling i fredags. I’m in love kan jag säga. Är nog utan konkurrens det vackraste plagget jag äger och den kommer vårdas ömt. Jag beställde den i strlk 1 och tycker den är normal till rymlig. Ärmarna är för en gångs skull när det gäller Odd Molly riktigt vida. Ett enda problem dock: Hur fasen ska man knyta den? Försökte illustrera hur jag fick till det men det känns inte optimalt. Ni får bortse från min osminkade och okammade jag-är-hemma-och-städar-look

P1080782P1080779P1080783P1080781P1080784P1080776P1080773P1080777P1080775P1080774P1080778P1080785P1080786P1080787P1080789P1080788

♥ Puss & Kram ♥

/Vivvi

8 kommentarer:

  1. Kärleksplagg! Så fin den är...jag tror man kan knyta på lite olika sätt..beroende på hur man vill ha det runt bysten.
    Själv gör jag en dubbel tjollablängareknut som du gör på näst sista bilden. Tror jag. :-)
    Underbart fin på dig! :)
    kram

    SvaraRadera
  2. Ohh den är vansinnigt vacker :) själv klarar jag inte av det där konstiga omlottstuket OM har på sina wraps. Tur kanske att det är något som håller mig i schack ;)Du är superfin i den och verkar ha fått till ett snyggt knyt :) Kram

    SvaraRadera
  3. WOW!! Så snygg du var i den, blev nästan sugen på tunikan.
    Kram vackra du!!

    SvaraRadera
  4. Otroligt fin:) Sitter som en smäck! Kram

    SvaraRadera
  5. Gudars vad snygg den var på dig! Jättelyckat köp.
    Kram

    SvaraRadera
  6. Godmorgon!
    Grattis till ett lyckat köp!! Den är supersnygg på dig!
    Kram

    SvaraRadera
  7. Snyggt!
    En annan undring från mig är om du vet om det finns ngn återförsäljare för ChillNorway i V-ås???
    Ha en underbar dag!

    SvaraRadera
  8. Tack snälla ni :-) Trivs verkligen i den. Man känner sig vacker på något sätt :-)

    Anonym: ChillNorway hittar du på Tullhuset Living i hamnen och Store i nya gallerian Igor. Ligger uppe i hörnet efter Scorett.

    Kram
    /Vivvi

    SvaraRadera

Tack gulliga du för din kommentar. Den är guld värld och du är värdefull...Många kramar