VivanDivan

VivanDivan

tisdag 26 april 2011

Lite finfina tävlingar på G hos finfina tjejer…

God morgon! Idag är jag hemma med min lille sjuke kille som fortfarande har ont i örat för jag vet inte vilken gång i ordningen. Han har inte så mycket feber idag så förhoppningsvis går värken över snart också. Annars får vi väl ta och ringa familjeläkaren (om vi nu kommer fram, gick ju inte alls sist när vi behövde hjälp:-( 

Tänkte i a f tipsa om ett par finfina tävlingar eller utlottningar som är på gång just nu.

Först ut är hos fina Dr Molly som lottar ut en sååå fin klänning från Provrummet. Malo Dress heter den och är sååå fin. (Bild från Provrummet)

image1_ef9eef35b7b6a544035a5994703d5a56

Nr 2 är också fina Hilde som firar 100 000 unika besökare och lottar ut en Odd Molly Canvas bag.  (Bilden lånad från hennes blogg)

VSKA1_~1

Sist men inte minst lottar Fina Too Di Loo ut ett superfint halsband. (Bild lånad från hennes blogg)

(00 00 AA) (90)

Ni är väl med och tävlar hos dessa fina tjejer?

♥ Puss & Kram ♥

/Vivvi

2 kommentarer:

  1. tack för tipset!

    nu ska jag dela med mig av ett supertips!
    titta in på bloggen:
    http://wigwamthankyoumam.blogg.se/
    för MASSOR av odd mollysar BILLIGT.
    har tokrensat som så många andra.

    tack för en superb blogg

    /en trogen följeslagerska

    SvaraRadera
  2. Tack snälla följeslagerska för tipset:-) Har varit in och kikat. Välkommen hit förresten och tack för dina fina ord

    Kram
    /Vivvi

    SvaraRadera

Tack gulliga du för din kommentar. Den är guld värld och du är värdefull...Många kramar