VivanDivan

VivanDivan

tisdag 26 april 2011

Hur länge ska man behöva vänta?

Halloj bloggisar! Nu tar vi lite lunch här i sjukstugan. Blir köttbullar och makaroner som önskat. T gjorde massor med köttbullar till påsk så vi har hur mycket som helst kvar. Smaskens. Knepet som vi kör är att blanda lika delar älgfärs och fläskfärs, rödlök istället för gul lök som ger mildare smak och kryddpeppar. Dessutom en rejäl skvätt grädde :-) (dessutom de vanliga ingredienserna ströbröd och ägg…)

Den 11e april beställde jag den här klänningen från en tysk webshop. ChillNorway Detroit tunic som jag skrev om tidigare.. Betalade med Paypal och det kändes inte något konstigt men jag har fortfarande inte fått den. Är ju två veckor sedan och det står att de ska leverera direkt. Ser på lagersaldot i webshoppen att Small är slut så jag hoppas verkligen jag får min klänning…Jag mailade idag få se om jag får något svar. Har ni varit med om “falska” webshoppar?

860_0

♥ Puss & Kram ♥

/Vivvi

3 kommentarer:

  1. Vad fint du har gjort här! Nästan nästan powder om man har lite livlig fantasi ;)
    Kram

    SvaraRadera
  2. Nej, jag har inte hört om ngn falsk webbshop, Fanns denna inte någonstans i svensk shop?? Jag vill åxå ha..Du får skriva direkt om hur du tycker att den är=nyfiken:)
    Kram kram rara:)

    SvaraRadera
  3. Frösötös: Tackar, inte riktigt klar än. Inte helt nöjd men visst blev det pudrigt :-)

    Too di Loo: Verkar vara förra årets modell som jag hittat. Den är ju jättefin. Lovar att visa bilder sen :-)

    Kram
    /Vivvi

    SvaraRadera

Tack gulliga du för din kommentar. Den är guld värld och du är värdefull...Många kramar