VivanDivan

VivanDivan

måndag 11 april 2011

Borta bra men hemma bäst

God morgon! Idag var det nästan kul att gå upp. Igår blev det inget blogginlägg alls för det var packning, städning och hemfärd på schemat. Vi åkte över Leksand och köpte Vikabröd. Måste ju vara världens godaste knäckebröd. När vi kom hem var det uppackning och tvätt. Har gått åt förvånansvärt lite kläder och som vanligt hade jag två tredjedelar av packningen oanvänd. Är ni bra på att packa? Jag suger tydligen för såhär är det alltid. Men man har ju gått i underställ och termokläder hela veckan så då går det ju inte åt så mycket.

Nu är det i a f skönt att vara hemma. Barnen var jättelyckliga och ville aldrig sluta leka med sina leksaker som de saknat. Vi hade lite mys i soffan med fish ‘n’ chips och somnade sedan gott alla fyra i vår säng med två sällskapssjuka kissekatter som också var glada att vi var hemma.

Fick förresten en fråga häromdagen angående partyoufit när man ska ut på 30+ galej och tänkte att ikväll gör jag ett inlägg med lite tips och hur jag tänker när jag ska ut…

Idag kände jag i a f för att ha klänning på mig efter alla underställ så det blev Odd Molly bluskies dress i grey strlk 1, Odd Molly Shivers blouse i indigo strlk 1 och boots Friis & Company rooska boots.

P1090430P1090422P1090436P1090423P1090435P1090431P1090429P1090428P1090427P1090426P1090425P1090424

Puss & Kram

/Vivvi

6 kommentarer:

  1. Välkomna hem! Visst är det så att borta är bra men hemma bäst. Ha en härlig måndag!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Snyggt, som vanligt :) Då ser jag fram emot kvällens inlägg :) Tack på förhand!!!
    Mvh

    SvaraRadera
  3. Håller med - borta bra men hemma bäst :-) Ha en fin dag Vivvi!

    Kram

    SvaraRadera
  4. Jag har alltid noja och börjar packa typ en månad innan vi ska resa hehe.

    Hoppas ni haft det trevligt.
    kram

    SvaraRadera
  5. Välkommen hem! Snygg outfit.
    Kram

    SvaraRadera

Tack gulliga du för din kommentar. Den är guld värld och du är värdefull...Många kramar