VivanDivan

VivanDivan

onsdag 20 april 2011

Spetsklänning och gummistövlar, passar det?

God morgon kära vänner! Oj vad högtravande det lät men jag tänker alltid att jag ska variera mina inledande hälsningar :-)

Hur mår ni idag? Jag känner mig pigg och fräsch faktiskt och ett sorts lyckorus i kroppen. Känns verkligen sååå bra att vara inspirerad att börja träna. Bloggen blir ju då också en sporre för här kan jag ju stolt berätta att jag gjort något aktivt. Men visst är det svårt att få ihop tiden med småbarn, hem, jobb mm och att få den där lilla stunden för sig själv till träning eller vad det nu är man vill göra på sin egentid. Hur får ni ihop det? Jag vet i a f att jag har svårt med det…

Idag regnar det ute och vad kan passa bättre då än att inviga de nya Hunterstövlarna. Ville också ha på mig fina spetsklänningen från Kling and why not tänkte jag. Kommer säkert få blickar på jobbet där folk inte tycker jag är riktigt klok men jag klär mig som jag vill så det så :-) Klänningen är hursomhels ljuvlig i spets på ärmar och nertill och stickade och virkade detaljer. Barnen var vääääldigt pigga imorse också för när jag berättade att idag ska mormor och morfar hämta dem på förkolan så flög de ur sängen och ville fara iväg. Därför hann de smita med på fotot också :-)

P1090875P1090876P1090877P1090878P1090879P1090880P1090881P1090882P1090884P1090883P1090888P1090885P1090886P1090887P1090889P1090890P1090891

♥ Puss & Kram ♥

/Vivvi

7 kommentarer:

  1. Underbart fint tycker jag! Sååå söt klänning:)
    Hoppas att det går bra med träningen!
    Kram/C.

    SvaraRadera
  2. Jättefint! Något kort för mig, men det funkar ju!
    Kram

    SvaraRadera
  3. Vilken läcker klänning!!
    Visst kan man ha hunter till allt:-))
    Älskar mina bubbelgumsrosa <3

    Tack för det fina du skrev hos mig:-)
    Bilens färg heter bara kort och trist brun men det duger väl inte??!
    Och jumpsuiten är bara såå snygg i verkligheten!!
    Och ja, fler såna provrum istället för de mörka trånga som lägger på 7 kg!!

    KRAAM

    SvaraRadera
  4. Jaa det passar - det var en skitsnygg kombo!! :-)
    Kramisar till dig o glad påsk Vivvi.

    /Kicki

    SvaraRadera
  5. O du milde vad snyggt!! Super, superfin klänning och snyggt med stövlarna till! Du är en toppenmodell!=)

    Kram
    Adela

    SvaraRadera
  6. Hej! Jag tycker att du var jättesnygg i klänningen och stövlarna!!Jag har ett par svarta jag också och kombinerar också dom till klänning :) Kramar!!

    SvaraRadera
  7. Tack snälla snälla ni :-) Klänningen är super verkligen och jag trivdes kanon i den...Kände mig t o m fin i gummistövlar ha ha

    Kram
    /Vivvi

    SvaraRadera

Tack gulliga du för din kommentar. Den är guld värld och du är värdefull...Många kramar