VivanDivan

VivanDivan

tisdag 26 april 2011

Säg ärligt nu och lilltjejen får visa dagens

God eftermiddag! Ni kanske ser att jag gjort om layouten i bloggen lite. Satt i helgen och donade men är sååå himla kräsen så inte förräns idag vågar jag mig på ett försök att publicera det. Säg nu ärligt vad ni tycker. Är något svårt att läsa, konstiga typsnitt, för stort, för plottrigt…?

Idag tänker jag INTE bjuda på några dagens outfit bilder för jag går här helt nedsunkad, osminkad och j-lig. Iställer får Emilia stå för den biten. Snälla faster ska alldeles strax hämta upp henne och köra henne till terränglöpningen. Jag lär ju vara hemma med Felix som är sjuk och T är i Stockholm hela veckan.

Tror Emilia har ärvt sin mormors känsla för hur byxor ska sitta. Eller icke-känsla om man frågar mig :-) Min mor går alltid och stoppar in tröjorna på barnen och drar upp byxorna till max. Sen går jag och drar ner dem. Men Emilia verkar gilla det uppdraget ha ha, lilla stumpan.

Här i byxa och jacka från Nova Star som är på gränsen till för litet och har hängt med i två år redan tror jag men byxorna blir ju ännu kortare när hon dessutom drar upp dem.

DSC_0254DSC_0253DSC_0255DSC_0251DSC_0250

♥ Puss & Kram ♥

/Vivvi

8 kommentarer:

  1. Enligt moi så är headern finfin:) å Lill skruttan är helt bedårande:)
    kram kram

    SvaraRadera
  2. Ja jag har ju redan godkänt ;) Söt hon är lillstorscha (storscha=flicka på Jämtska) :)
    Kram

    SvaraRadera
  3. Jag gillar "nya" bloggen! Känns lite gladare och somrigare! Tycker också att bilderna på dig och familjen känns "relevanta" för vad du skriver om i bloggen. Bra jobbat :) Jag tycker också att din dotter vet hur man bär upp mjukiskläder, lite lagom nördigt :) men sött!!! Kram

    SvaraRadera
  4. Fint och somrigt!
    Jag hade dock försökt att få in Bloggrubriken och texten mer i mitten. Nu går de ut i sidorna och en del av de rosa bokstäver försvinner lite.
    Samma i högerspalten. Där breder texten ut sig i det mörklila och försvinner lite.
    Ähhh hoppas du fattar vad jag menar. jag är kass på att förklara :-D
    kram på dig

    SvaraRadera
  5. Vilken söt-nos:) Jag tycker att du har gjort det jättefint här inne! Kram

    SvaraRadera
  6. Tack alla för era åsikter. Är inte helt nöjd själv för jag får inte till headerplaceringen som du säger Hoffsan. Försöker trixa lite till få se :-) Sen fattar jag inte hur man ändrar färg på texterna överallt. Inte lätt det här :-)

    Kram
    /Vivvi

    SvaraRadera
  7. Tycker din nya blogg är jättefin och din dotter hur söt som helst :)

    Kram från V

    SvaraRadera
  8. Tack snälla Viola <3
    Kram
    /Vivvi

    SvaraRadera

Tack gulliga du för din kommentar. Den är guld värld och du är värdefull...Många kramar