VivanDivan

VivanDivan

fredag 8 april 2011

Jag vill ha en Jofama by Kenza…

God morgon. Har sovit uselt inatt. Fingret värker som sjutton så vi får se hur mycket skidåkning det blir idag. Vår husvakt ringde igår och sa att det är storm hemma. Studsmattan (som inte blev helt inplockad i höstas) hade blåst iväg över tomten och gått sönder. Suck, blir till att köpa ny i vår för ungarna älskar den verkligen.

Sitter nu här själv vaken med en kopp te och försöker surfa runt lite. Här nere i byn fanns en skinnaffär där de hade Jofama jackor och jag blev riktigt sugen. Supermjukt fint skinn och tuffa modeller…VILL HA!!!

Bilderna nedan har jag hittat på Bubbleroom, Stayhard, Shestore, NoDoubt, Nelly och Tintinstyle och är både från Kenzas kollektion och andra Jofama modeller. Den absolut snyggaste har jag förstås inte hittat på nätet och den hade som en spetskant längst ner vilket gjorde den väldigt speciell. Någon som kan tipsa om vart man kan hitta dessa?

bubbleroomkenza-3-32165kenza-3-32167kenza-3-39427-3bdffkenza-jacket-31633shestoreshestore2stayhard3720_201122116483859023

3873_20112229154623420276592006-0001kenza-3-321643778_20112114123812443317592027-0012file_47_9_3_1

Modellerna är inte så många men de finns i fler färger och visst vore det lite kul med en ljusblå eller rosa skinnjacka? Mest sugen på en vit eller beige just nu tror jag dock….

♥ Puss & Kram ♥

/Vivvi

8 kommentarer:

  1. men vilka fina! och jag fastnade för den gröna... vilken raring. ojoj, nu kanske jag måste åka förbi tintin på vägen hem. :D

    ha en härlig fredag!
    kram

    SvaraRadera
  2. Den gröna wow vad snygg och cool men bild nr 6 GILLARN såå snygg :)

    hoppas fingret blir bättre kansek ett besök hos dr men är nog försent har själv gjort mig rejält illa i fingret fick gipsskena i 14dagar har iaf med efter det. Käka ipren/alvedon ihop en bra kombo mot värk/inflammation som uppkommer!
    Krya på er ;)

    KRAMAR

    SvaraRadera
  3. Tror de med spets på finns på heaven i Örebro

    SvaraRadera
  4. Hejsan!

    Jag såg den vita med spets på Arlanda, det är den enda jag spanar efter då jag vill ha en själv. Den finns i någon engelsk shop också, kan kolla om du vill.

    Har varit lite osynlig i bloggvärlden för magkatarren spökar till och från och jag hatar den.

    Kraaaaaaaam

    SvaraRadera
  5. Här är den som jag vill ha i alla fall:

    http://www.coggles.com/item/Jofama/Caren-Off-White-Leather-Jacket/8LU5

    Kram

    SvaraRadera
  6. Maria och Anonym: Tack så jättemycket för tipsen. Ska genast in och spana...:-)

    Tina: Tack för värktipset. Lite bättre nu i a f

    My MollyOddities: Ja den gröna är ursnygg. Hade de på Sälenshoppen och var supersnygg i r l.

    Kram
    /Vivvi

    SvaraRadera
  7. Den cognacfärgade med spets nedtill finns på SId & Sally. =)

    Kraaaaaaaam

    SvaraRadera
  8. Tack snälla Maria. Måste fundera om det ska bli något köp. Såååå mycket jag vill ha just nu

    Kram
    /Vivvi

    SvaraRadera

Tack gulliga du för din kommentar. Den är guld värld och du är värdefull...Många kramar