VivanDivan

VivanDivan

lördag 9 april 2011

Det stormar…vad gör man? Play in pink

God morgon! Här har vi lite trist just nu. Det är riktig storm här så ingen är sådär jättesugen på skidåkning. Lite möra också efter veckan. Barnen vill inte ens gå ut så här är det aktivitetsspåning. Funderar på en sväng till äventyrsbadet som finns i närheten. Ska faktiskt bli lite skönt att åka hem imorgon. Borta bra men hemma bäst….

Idag är jag ett riktigt modeoffer med cerise fleectröja från McKinley, zebratights pieces och cerise mössa FireFly.

Gulashsoppa i skidbacken. Sur…

P1090304

…lite gladare…

P1090306

…såja, nu kom ett smil

P1090308

Var faktiskt rätt god soppa…

P1090302

Tråkigt i 70-tals soffan med mina zebra tight som Emilia sååå gärna vill ha i sin storlek. Är det någon som vet var man kan hitta zebra tights till barn så hojta gärna..

P1090324

Emilia har dessutom gjort 80-tals looken komplett med sitt rosa löshår och lite pärlor. Nu leker vi modemodell och modefotograf…Emilia stylar och Felix fotar.

P1090338

Visst är jag snygg? :-) Med älva i håret och allt

P1090344

Nu ska du låtsas att du hänger upp älvan i julgranen mamma…

P1090340

Jaha, såhär kul har vi i stormen…nu blir det nog lite sightseeing…

♥ Puss & Kram ♥

/Vivvi

3 kommentarer:

  1. Fina bilder, speciellt när du är stylad av din dotter och fotad av din son. Hoppas ni har kul i stormen
    Kram

    SvaraRadera
  2. Ser härligt ut med sol och snö, även om jag gillar vårsol mer :) Tänkte be dig om den tjänst. Ska ev. på fest med riktig "utgång" nästa helg och har INGEN aning om vad jag ska ha på mig. Har en massa finare vardags/middagsbjudnings/hemmafestplagg, men inget som passar på ett dansgolv. Innan barnen kom var vi ute hela tiden och då visste jag precis vad jag ville ha. Nu är jag helt LOST!!! Vad kan en 30+ kvinna ha på sig på dansgolvet, gärna ingen festblåsa... Tacksam för alla tips!
    Mvh Viveca

    SvaraRadera
  3. Hilde: Ja visst blir man snygg när barnen får gå lös

    Viveca: Kul! Jag blev lite inspirerad av din fråga och tänkte skriva ihop ett inlägg om detta ikväll :-) Har massor med idéer...

    Kram
    /Vivvi

    SvaraRadera

Tack gulliga du för din kommentar. Den är guld värld och du är värdefull...Många kramar