VivanDivan

VivanDivan

tisdag 19 april 2011

Yes, nu är jag igång och omröstning: Vilken silk sleeveless tycker DU är snyggast?

Godkväll! Nu har jag nyss duschat efter mitt första träningspass i min nysatsning. Känns så skönt nu efteråt. Jag sprang hela rundan på ca 5 km utan att gå eller stanna en enda gång och sedan körde jag de styrkeövningar som jag har i programmet. Innan dess var det lite uppvärmning med barnen på veckans terränglöpning som jag berättade om förra veckan. De springer i olika klasser beroende på ålder och mina springer i yngsta klassen för pojkar resp flickor. (Uppdelningen är bara för att det inte ska vara så många i varje lopp och inte beroende på kön). Det är ca 600 meter tror jag och det är ju jättelångt för såna små ben. Föräldrarna får springa med så det blev två varv för mig :)

Men nu är jag helt j-a slut…

P1090845P1090846P1090847P1090851

P1090849P1090852P1090856

Jaha, det var veckans jag-är-ett-psykfall-som-inte-har-något-bättre-för-mig-än-att-ta-kort-på-mig-själv-och-leka-i-photoscape…

En annan sak. I många bloggar har det kommit frågor vilken Odd Molly Silk Sleeveless som är snyggast. Tänkte därför jag skulle slänga ut en liten undersökning där ni kan rösta här bredvid vilken just DU tycker är snyggast och reda ut det en gång för alla. Tänk inte att den ska passa mig för jag tror redan att jag bestämt vilken färg jag ska ha utan rösta efter hur just DU tycker. Nu är jag ju inte 100% på att detta är alla färgerna men dessa är de jag hittat och bilerna är från Tintinstyle

1. Lite Apricot

Apricot

2. Vintage Rouge

VintageRouge

3. Lite Military

LiteMilitary

4. Grey

grey

Så lämna gärna en kommentar och rösta till höger Smile

Nu ska jag däcka i sängen och imorgon kommer man väl inte upp…

♥ Puss & Kram ♥

/Vivvi

13 kommentarer:

  1. Herregud vad jag har velat kring den där klänningen! Alla färger är ju för fanken fina! Kram

    SvaraRadera
  2. Hej jag har svårt att se bortom "vikmärkena"
    Okej den röda är snyggast men Lite Military är vackrast,det tycker jag; Klänningsfanatikern G

    SvaraRadera
  3. Lite military :) Kram

    SvaraRadera
  4. Apricot är helt klart snyggast :-D
    kram

    SvaraRadera
  5. Lite military tycker jag för den är liksom en helhet där inte överdelen sticker ut....sen tycker jag också att den är snyggare att knyta bak än fram... och får jag tycka ännu lite mera så så så är ljussättningen lite svår på dessa bilderna :-) Ja oj vad jag tycker.
    Du är jätteduktig som varit igång med träningen och hu dra ner på din treoanvändning.
    Kramar från ett snurrigt lingon :-)

    SvaraRadera
  6. Hej!

    Ska jag vara helt ärlig, så tycker inte jag att denna klänning är speciellt "special"... Men färgmässigt tycker jag nog att military är den som är "mest ok". Jag tillhör nog skaran som fullständigt inte ser grejen med detta plagg - inte omöjligt att jag får jaga på T om ett år eller så när jag fattat galoppen, men just nu... Njaaaa....

    Fortsatt trevlig kväll!

    /Cecilia

    SvaraRadera
  7. Godmorgon, vintage rouge tycker jag. Men alla är jättefina. Ha en bra dag Lena

    SvaraRadera
  8. Kan inte begripa varför de inte stryker plaggen innan de fotar upp plaggen - otroligt störande med dessa vikmärken... Bortsett från dessa så tror jag att jag föredrar apricot, men är inte heller helt övertygad om modellen...

    SvaraRadera
  9. Grey tycker jag är den absolut finaste färgställningen :)

    Kram från V

    SvaraRadera
  10. personligen så gillar jag 1 och 3 bäst, men du med dina färger skulle ju lätt passa i 2.an som är underbar i sommar.
    Kram!

    SvaraRadera
  11. APRICOT ÄR LOVELY!!!!/ANNICA

    SvaraRadera
  12. Tack för era kommentarer! Jag har faktiskt valt den JAG tyckte var finast men som många säger, alla är ju fina. Däremot kan jag hålla med Helena om att de borde kanske strykit dem innan de tog bilderna...

    Kram
    /Vivvi

    SvaraRadera

Tack gulliga du för din kommentar. Den är guld värld och du är värdefull...Många kramar