VivanDivan

VivanDivan

fredag 1 april 2011

Har ni hört att Odd Molly byter inriktning?

Halloj! Såg precis på nyheterna att Odd Molly tänker lägga ner sin verksamhet vad gäller damkläder och istället satsa på brodermärket Post Fire Dew för herrar. Grundarna känner att de är mätta på damkläder och vill lägga all fokus på herrkollektionen. imagesCARIVP2V

Herregud, vad säger vi om det???? Shit, vad ska man nu tråna efter???? Ska alla Mollybloggare få byta namn på sina blogar nu eller vad? Blev alldeles chockad och det är en stor sorg i hjärtat på mig idag… :-(

odd_m_logo

Rest in Peace och man får väl jaga på andra-handsmarknaden i fortsättningen då….snyft

religious_clipart_r_i_p

♥ Puss & Kram ♥

/Vivvi

9 kommentarer:

  1. Hahaha jag gick nästan på det och hjärtat stelnade typ men sedan kom jag på att det är ju ett visst datum idag :-D
    Haha knasboll!

    SvaraRadera
  2. Ha ha april april! Rolig du är;) kram!

    SvaraRadera
  3. April april... din sköna tokmadam... ;o) Kramar!

    SvaraRadera
  4. Blev iskall när jag läste rubriken, men kom på vilken dag det är idag. Phu! Rolig du är :-)

    Kramar

    SvaraRadera
  5. du din rackare:) TÄNK om det hade varit sant..huuuuu:)
    Kram kram:)

    SvaraRadera
  6. Tur att jag inte läste förrens nu för då hade hjärtat stannat:)
    Kram

    SvaraRadera
  7. Nej, er kunde jag inte lura minsann :) April April, ett litet försök i a f

    Kram finingar
    /Vivvi

    SvaraRadera

Tack gulliga du för din kommentar. Den är guld värld och du är värdefull...Många kramar