VivanDivan

VivanDivan

torsdag 21 april 2011

Snabb “Dagens”, sen lunch på stan

Halloj! Nu ska jag ner på stan och luncha/fika lite med en kompis. Gäller att passa på när man jobbar hemma eftersom jag jobbar på annan ord i vanliga fall. Är ju sådant underbart påskväder och jag är glad att jag gick upp jättetidigt och jobbade för på eftermiddagen tänkte jag hämta barnen lite tidigare och åka ner på stan och köpa glass. Det brukar de älska. Ska också in med Felix till frisören. Emilia brukar jag toppa lite själv men pojkfrisyrer ger jag mig inte på. Sen blir det fejning i köket och så ska vi hinna vara lite påskkärringar också så det blir fullt upp :-)

Dagens idag består av tröja Hunky Dory(ett tips om ni är sugna på den tröjan: den töjer sig något fruktansvärt. Jag har S och den har redan blivit större efter en gångs användning), jeans Dr Denim, skor Converse, linne Vila, klocka Axcent och armband Maria Montazami collection.

P1090928P1090921P1090927P1090925P1090926P1090922P1090924P1090923

♥ Puss & Kram ♥

/Vivvi

4 kommentarer:

Tack gulliga du för din kommentar. Den är guld värld och du är värdefull...Många kramar