VivanDivan

VivanDivan

fredag 29 april 2011

Det vackraste jag vet är att se dem när de sover…

God morgon bloggisar! Igår kväll kunde jag verkligen inte somna. Trots att jag var jättetrött och hade huvudvärk som vanligt. Låg vaken och tittade på deckare på 5an till midnatt. Criminal Minds x 2, CSI…Vaknade av Emilia som drömt en mardröm och ville gå upp på toaletten. “Mamma, kan du och titta nere så att det inte finns något läskigt där?” Så det var bara att traska ner, tända alla lampor och bevisa att det inte fanns något läskigt där.

Imorse när jag vaknade låg jag en stund och kikade på mina troll i sängen. Man blir verkligen “kär” i sina barn sådana ögonblick. Det vackraste jag vet är verkligen att se dem när de sover…

P1100200

Dagens idag består av favvoblusen all times: Odd Molly Light cotton emborided eller #327an som de flesta kallar den i military från i höstas. Jag har den i strlk 0. Till det vita jeansleggins från Vila (Pieces) och skor Converse.

Felix i nya byxor från Nova Star och t-shirt P.op. Hatten har han valt själv från Lindex och den ska vara på jämt Smile Emilia har kjol P.op, t-shirt Lindex, leggins H&M och hoodie FIX.

P1100204P1100203P1100201P1100202P1100211P1100209P1100207P1100205P1100206P1100214P1100210P1100212

Nu ska vi dra på oss ytterkläderna och sticka iväg. Lite sena idag men det är ju verkligen fredag och ikväll blir det en löprunda och sen ska jag göra skaldjurspasta. Kanske ett  glas gott vin till också Smile

Ha en bra dag finingar

♥ Puss & Kram ♥

/Vivvi

5 kommentarer:

  1. Fina du och fina ungar!!
    Ha en jättebra dag!

    Kramar

    SvaraRadera
  2. Fin du är och håller med dig det absolut bästa är att ligga och kika på det finaste man har och gjort BARNEN ♥ helt underbart!

    De är så fina dina barn, gillar hatten supercool :)

    Ha en bra dag och kväll och HELG !!

    KRAM

    SvaraRadera
  3. Oslotigern: Tack! :-)Hoppas du får en fin dag du oxå!

    Tina: Tack goa du! Ha en riktigt bra helg du också

    Kram ni fina
    /vivvi

    SvaraRadera
  4. den fina 327:an gillar jag skarpt, en stor favorit hos mej! Super snygg pa dej! och fina troll du har :)

    SvaraRadera
  5. Tack söta Mollychick :-) Ja, den är riktigt fin och användbar

    Kram
    /Vivvi

    SvaraRadera

Tack gulliga du för din kommentar. Den är guld värld och du är värdefull...Många kramar