VivanDivan

VivanDivan

fredag 29 april 2011

Idag kom min käre man och sa: “Jag har köpt en ny väska till dig”…

Åååå, vad glad jag blev. “Vad gullig du är min älskling”. Och visst är den fin min nya handbag? Måste vara en riktig märkesväska. Känner mig nästan som Posh Beckham :-). RayBan brillorna fick vara på för då känner jag mig ännu mer Posh ha ha

P1100235

Ljuvlig…

P1100238

Och man kan ha den på axeln…

P1100237

Jag är sååå lycklig…

P1100230

Close up…

P1100240

Men vad fasen, vad är det här på sidan. En öppning…vad hittar vi där?

P1100242

Jag slår väl upp ett glas. Det är ju ändå fredag…

P1100247

Jaha, skål då bloggisar!

P1100250

Det var dagens flum. Ser ni förresten min nya Odd Molly Canna Cardigan som jag provar första gången. Kom i paket från Country Dreams idag. Love it. Blir lite fler bilder på den imorgon kanske. Nu ska jag laga min goda Frutti di Mare men T och barnen ville hellre ha kyckling i sin gryta så jag gör hälften med räkor, olika typer av musslor, bläckfisk mm smaskens till mig och hälften med kyckling och samma sås. Funkar…

Ha nu en trevlig kväll så får vi se om vi ses igen innan bedtime. Kan ju bli så om jag får nalla lite mer ur väskan ha ha…

♥ Puss & Kram ♥

/Vivvi

6 kommentarer:

  1. En sådan där väska kan jag också tänka mig! Det är nog dessutom den enda väskan maken frivilligt går med på kan vara "bra att ha" :) Smakar innehållet gott då??
    Kram o trevlig kväll! Fiiiiiiiiiiiiiiin kofta förresten... som om du någonsin har fula kläder, liksom :)

    SvaraRadera
  2. Viveca: Ha ha, ja, inte hade jag egentligen kunnat tro att T skulle köpt en "riktig" väska :-) Var faktiskt helt ok vin måste jag säga så den "bag-in-boxen" blir det nog fler gånger :-)
    Tack fina du och ha en supernice kväll du med
    Kram
    /Vivvi

    SvaraRadera
  3. Din knäpp-gök! Hoppas att innehållet smakar:) Kram!

    SvaraRadera
  4. ha ha , jag såg denna vinförpackning när den presenterades i pressen..Den är så söt tycker jag:) ROLIGT!!
    Kram:)

    SvaraRadera
  5. haha! vad roligt!hoppas det smakade gott och fin cardigan! kramen :)

    SvaraRadera
  6. Den var verkligen helt ok. Blir nog att köpa fler gånger :-)
    Kram
    /Vivvi

    SvaraRadera

Tack gulliga du för din kommentar. Den är guld värld och du är värdefull...Många kramar