VivanDivan

VivanDivan

måndag 18 april 2011

Fotoutmaningen del 8: I mitt kvarter

Den här fotoutmaningen var den absolut tristaste tycker jag då jag ju inte har så mycket till kvarter. Bara lador och åkrar överallt liksom + några hus och en hästgård. Hade ju kunnat springa runt och fota leriga åkrar hur mycket som helst men det känns halvkul den här årstiden. Sååå fult här just nu. Men i mitt “kvarter” finns ju mina barn och vår tomt ligger ju i kvarteret så jag fotade dem på tomten, fullt sysselsatta med att plantera påskliljor, krokus och pärlhyacinter i krukor vi ska ha på trappen. Har jag varit lat och fuskat nu tycker ni? :-)

Jaha, det här var sista utmaningen! Tack snälla Josanne för att du startade det här. Har varit jätteskoj och man har fått tänka till lite extra senaste veckan. Superkul och jag hoppas det blir fler gånger med andra teman :-)

P1090804P1090803

Såhär fint blev det…

P1090805P1090806

♥ Puss & Kram ♥

/Vivvi

3 kommentarer:

  1. Underbart - de måste ha älskat att få greja runt med jorden :)
    Kram

    SvaraRadera
  2. Vad fint det blev. Kul när barnen kan vara med och hjälpa till.
    Kram

    SvaraRadera
  3. Ja, de älskar att vara med och hjälpa till och jag tycker också det är kul när vi kan göra något tillsammans :-)

    Kram
    /Vivvi

    SvaraRadera

Tack gulliga du för din kommentar. Den är guld värld och du är värdefull...Många kramar