VivanDivan

VivanDivan

lördag 23 april 2011

Odd Molly Silk Sleeveless i apricot blev det och klipp klipp så hade jag inga strumpbyxor…

God morgon! Det blev inte så mycket vila imorse så det är tur man var lugn igår så man är pigg. Kom ju på att det är påskafton och jag hade glömt att göra iordning påskäggen till barnen som de skulle få leta efter så det var bara att smyga ner och fixa det. Sen ut i trädgården och gömma dem. Nu har de precis varit ute och letat och de tyckte påskharen hade varit sååå snäll i år som lagt i både små leksaker, plåster, skrivbok och pennor och såpbubblor. Och så lite godis men inte mycket för det har varit så mycket sånt ändå.

Vi var ju och letade påskägg i stadsparken igår och det var korvgrillning och tivoli så det blev en bra dag för dem och vi hade superkul. Min syster och systerdotter var med också. Återkommer med lite bilder från det och äggletningen men det här inlägget handlar om min nya Odd Molly Silk Sleeveless i apricot som jag hade i påsen från Tullhuset. Har ju en pågående omröstning till höger, (du har väl röstat!) och det verkar som apricot är den färg de flesta gillar bäst och så också jag. Den är verkligen sååå fin och jag är jättenöjd. Dock tycker jag det var jättestor skillnad på storlekarna. En 1a var jättebylsig och 0an satt perfekt men kanske lite kort egentligen. Blev dock en 0a…Knöt den bak istället för som på produktbilden. Tycker faktiskt det är finare men det är ju en smaksak…

Igår invigdes den tillsammans med smycken från Rock by Sweden och skor från Skopunkten.

P1100012P1100014P1100013P1100011P1100010P1100009P1100007P1100008P1100006P1100003P1100005P1100004P1100002P1100001

Hade först tänkt rocka till den lite med nätstrumpbyxor men det fick ändras för när jag stod och sminkade mig smög min rackare till son fram med nagelsaxen och klipp klipp så hade jag ett stort hål i knävecket. “Jag bara råkade mamma” Ja, eller hur…

Nu ska jag lägga mig ute i solstolen och läsa i min bok och kika på när barnen blåser såpbubblor, sen blir det påskmiddag hos mina föräldrar. Nice…

♥ Puss & Kram ♥

/Vivvi

3 kommentarer:

  1. Du är verkligen supersnygg i din klänning!!
    Ha en fortsatt bra o mysig helg!
    GLAD PÅSK!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Naj vad snygg du var i den? Helt klart en 10 poängare för hela outfiten med mörka strumpor till och matchande ögonskugga. Superfint!
    kramar och fortsatt Glad Påsk!

    SvaraRadera
  3. Tack Annelie och Lingonberrie! Bi är bara för goa

    Fortsatt glad påsk till er också

    Kram
    /Vivvi

    SvaraRadera

Tack gulliga du för din kommentar. Den är guld värld och du är värdefull...Många kramar