VivanDivan

VivanDivan

lördag 16 april 2011

Fotoutmaningen del 6: Min toalett

Halloj finingar! Nu har jag städat och fejat hela dagen och har nu en skaplig huvudvärk. Slog dessutom i mitt onda finger så det gör lika ont nu som när jag skadade mig. Många svordomar har kommit ur min mun idag kan jag säga. Men här är i a f dagens fotoutmaning från fina Josanne. Lite foton från min toalett. Blev inte många för efter dessa kort nedan såg jag att gardinen hängde lite snett och ville fixa till det och förstås gick snöret i hissanordningen av så nu hänger eländet rakt ner. Så mer än såhär blir det inte för jag tappade liksom sugen. Suck, inte min dag idag….

Kolla in den sneda gardinen…Grodan hade en gång ett nät där barnen hade sina leksaker men den har gått sönder. De vill dock så gärna ha den kvar så den får hänga där

P1090731

En glödlampa behöver visst bytas

P1090733

Tandborstglasmuggar från IKEA.

P1090732

På golvet i duschen snubblar man alltid över kidsens djur, riddare och prinsessor.

P1090734

Nu ska vi äta grillat för första gången för iår. Smaskens :-)

♥ Puss & Kram ♥

/Vivvi

3 kommentarer:

  1. Oooooo vad jag vill ha ditt badkar:) Kram!

    SvaraRadera
  2. Vilken mysig toalett! Badkaret är jättefint. Dinosaurerna också - men på ett annat vis :-)

    Kram!

    SvaraRadera
  3. Linda: Badkaret är snyggt men bara barnen som använder det. Jag tycker det är astrist att bada :-)

    Oslotigern: Tack. Ja visst är det lite tjusning med leksaksdekorationer :-)

    Kram
    /Vivvi

    SvaraRadera

Tack gulliga du för din kommentar. Den är guld värld och du är värdefull...Många kramar