VivanDivan

VivanDivan

lördag 30 april 2011

Nu far vi på fotbollsturnering och liten tripp till V-ås

God morgon! Hur är läget denna valborgsmässoafton? Igår kväll satt jag och kikade på Prins-bröllopet på SVT play. Tänk vad vacker hon är Kate Middleton. Blir alldeles rörd och tårögd när jag tittar på såna där saker. Var lika när Prinsessan Victoria gifte sig förra sommaren. Då satt jag som klistrad framför TVn hela bröllopet. Igår var det ju arbetsdag så jag kikade på Play istället. Tur att det finns…

Nu ska vi fara iväg till Västerås för att titta på Ts dotter som har fotbollsturnering. Sen blir det en sväng in till stan för det är något “Mode-jippo” med Victoria Törnegren och Josefine Crafford. Sååå fina tjejer. Brukar kika i deras bloggar ibland…

Dagens idag är lite fiffig. Har shortspremiär men är ju en riktig fryslort så det blev långärmat med Odd Molly…shit jag kommer inte ihåg vad den heter nu igen…+ shorts från Blend och skor från Converse. Har vanligt vitt baslinne under så det är bara att slänga av sig om det blir svettigt :-)

P1100266P1100263P1100262P1100261P1100260P1100259

♥ Puss & Kram ♥

/Vivvi

6 kommentarer:

  1. Hej!

    Tunikan heter "Head at large", jag har en sådan i storlek 1 till salu ifall någon är intresserad!

    Kram Sara

    SvaraRadera
  2. Vad snygg du är! Här blåser isande nordan så bara ben är helt uteslutet - blir nog tom sjal runt halsen :o)
    Kram

    SvaraRadera
  3. Olala vilka släta fina ben du har!

    Hoppas du får en trevlig Valborg.
    kram

    SvaraRadera
  4. Shit vilka spiror du har!! : ) Men vi fick iskallt här på eftermiddagen idag trots solsken imorse...brrr....
    Den tunikan ska jag spana efter, den var skitsnygg!!

    SvaraRadera
  5. Marita, jag har en sådan tunika till salu i storlek 1. Hör gärna av dig på sara.blomquist@spray.se

    Kram Sara

    SvaraRadera
  6. Sara: Välkommen hit och tack för namnet. Hade helt flugit ur huvudet och jag orkade inte leta i mina tidigare inlägg :-) Synd att jag redan har den men någon annan kanske är intresserad...Hör av dig om du vill att jag ska lägga ut ett inlägg om Till Salu. Den är ju verkligen sååå fin...

    Frösötös: Tack goding! Ja, riktigt kallt vart det på eftermiddagen. Tänk vad snabbt det kan slå om.

    Hoffsan: Ha ha, oj, har jag aldrig tänkt på :-) Trevlig 1a maj till dig får jag väl säga då...:-)

    Marita: Aldrig gillat mina pinn-ben men tack snälla du :-) Var iskallt här på kvällen också. Slog om tusan så snabbt

    Kram och trevlig 1a maj till er finingar

    /Vivvi

    SvaraRadera

Tack gulliga du för din kommentar. Den är guld värld och du är värdefull...Många kramar