VivanDivan

VivanDivan

lördag 2 april 2011

It’s alive….Pizza, kebab, skumpa och piratkalas

God morgon! Eller är det god eftermiddag man ska säga? Lite sliten idag kan jag säga. Hade jättekul igår med underbara tjejer. Såg inte så mycket av September för det var knökfullt i lokalen och inte så kul att trängas med ungdomarna så jag och en tjej till gick rätt tidigt och åt. Först var jag sugen på kebabtallrik men som om inte det var nog, beställde jag en pizza också som fick agera färdkost i bilen hem. Fyllehungrig…Who? Me?

P1080733P1080732

Pizza och kebab byggde denna kropp

P1080734

Tänker inte bjuda på någon dagensbild idag för jag känner inte för det helt enkelt. Har dock på mig min underbart fina Odd Molly patchwork wrap och den är fantastisk. Men hur fasen knyter man? Återkommer imorgon om det.

Så här kommer lite mer pics från igår istället. Fick tyvärr inga bra på September men väl några på Mrs bloggerska and friends.

Här är jag med min kompis Linda som också bloggar friskt. Hennes blogg hittar ni här. De andra bruttorna frågade jag inte om de ville vara med ute i cyberspace så dem tänker jag inte lämna ut här…men ni vet vilka ni är och I love y’all :-)

P1080727

Lite bilder från drinkbordet förstås

DSC00599

DSC00609DSC00607

Skumpa är ALLTID gott…

DSC00620

Varför jag tar kort på min hand är en gåta…

DSC00626

Hörde jag en skål?

DSC00637

Kul var det i a f igår men riktigt dålig har jag varit idag. Men inte kan man få vara bakis ifred inte. Felix använde sin stackars mamma som racerbana imorse för sina bilar. Suck…in en sväng i duschen och sen kröp jag tillbaka i sängen. Klockan två var det dock barnkalas på schemat så det var bara att stiga upp och göra sig och barnen iordning. Piratkalas var det men Emilia ville vara prinsessa förstås.

Prinsessan ville dock inte vara med på bild idag utan sprang iväg. Blev några pics på lille piraten istället, med papegoja på axeln förstås.

P1080739P1080737P1080735P1080741

Till slut fick jag ett kort på sessan men då hade klänningen redan åkt av

P1080740

♥ Puss & Kram ♥

/Vivvi

6 kommentarer:

  1. Tack för igår vännen, superkul ju. Skaaapligt god pizza också. ;)
    Fin bild på oss. Blir så fint när du fixar till dom så där. Jag lånar nog den och lägger upp på min blogg om det är okej...?
    Hoppas du mår bättre nu.
    Har hört rykten om att en viss blondin vid samma namn som mig inte mått så bra idag. ;) Men dom galningarna ska på`t igen dom, haha...
    Ha en bra kväll! Kram

    SvaraRadera
  2. Underbart! Me like - pizza OCH kebab :-) Kram och hoppas du mår bra nu

    SvaraRadera
  3. Redig fyllemiddag du fick till;) Ser ut som om ni hade en toppen-kväll! Kram

    SvaraRadera
  4. Oh vad nice hehe.
    Och din tubtopp från Sisters point var läcker! Finns de att köpa fortfarande eller det är från en gammal kollektion?
    kram

    SvaraRadera
  5. Tack själv Linda! Hur kul som helst hade vi och pizzan var asgod ju....Helt ok att norpa bilden :-)

    Hoffsan: Tubtoppen köpte jag förra vintern så jag tror inte den finns kvar.

    Vi hade verkligen kul :-) Och visst är det nice att frossa loss ibland. Jobbigt när man inte kan bestämma om man är mest sugen på det ena eller det andra. Då blir det båda ha ha

    Kram
    /Vivvi

    SvaraRadera
  6. Ok säg till om du ska sälja den någon gång :-D

    SvaraRadera

Tack gulliga du för din kommentar. Den är guld värld och du är värdefull...Många kramar