VivanDivan

VivanDivan

tisdag 12 april 2011

Easy, “breezy”, beautiful Covergirl…idag hyllar jag….

God morgon! Tittar ni på Americas next TopModel? Det gör visst jag och varje säsong får modellerna spela in en reklamfilm för Covergirl och får alltid säga “Easy, breezy, beautiful, Covergirl”. Kan inte rå för det men hela tiden när jag tänker på min nya ChillNorway Breeze dress kommer jag att tänka på den meningen. Knäppt :-)

Men det är inte klänningen jag tänker hylla trots att den är underbart fin och kommer bli toppenskön i sommar. Det är istället något så trist som nylonstrumpor. Hur bra är inte det? Helt fruktansvärt gräsligt när man tar dem på sig och man får helt avskyvärda märken efter dem på vaderna men nu till våren är det ju toppen. T ex idag har jag leggins på mig och det blir en liten glipa till skon. Då är det ju perfekt med nylonstrumpor, dels för att värma lite och dels för att dölja det faktum att man är lika vit som klänningen man har på sig. Så idag hyllar jag Nylonstrumpan :-) Här hemma går det åt många förpackningar på våren kan jag tala om för de håller ju inte så bra.

Dagens blev alltså ChillNorway Breeze dress, leggins från Gina Tricot som jag fyndade igår för 49 kr (påminner ju om Odd Mollys Pointelle leggins men vad säger ni om prisskillnaden? Pointelle kostar nog närmare en tuesenlapp har jag för mig), skor Nelly Shoes, sjal gammal, jeansjacka G-star från förra året.

P1090518P1090516P1090522P1090517P1090521P1090519

P1090520P1090515P1090514P1090513P1090512P1090511P1090510P1090509

♥ Puss & Kram ♥

/Vivvi

7 kommentarer:

  1. Såååå snyggt WOW vilket fynd ja de ser precis lika ut förutom då kanske den berömmda lappen hihi...supersnygg outfit

    Jaa nylonisen är kanon el erotikdödare som min man säger..när man tar av sig dom hua mig säger han men de är ack så bra ;) fast fuuula!!

    Ha en bra dag du är bar för snygg idag gillar jackan med

    KRAAAAM

    SvaraRadera
  2. Älskar leggingsen - superfina och snygg färg!
    Kul att ha dig tillbaka!
    Kram!

    SvaraRadera
  3. Du är jättefin! Älskar också leggingsen :) Får ta en liten tur till Gina tricot tror jag! Kram

    SvaraRadera
  4. Gillar leggingsen också! Perfekta nu i vår!
    Kram

    SvaraRadera
  5. Tack snälla ni! Legginsen kan jag verkligen rekommendera. Hur sköna som helst var de och verkar vara bra kvalitet också och till det priset. :-)

    Kram
    /Vivvi

    SvaraRadera
  6. Va fin du var i din BREEZE dress, testa även med ett skärp eller band i midjan senare så ska du se att det blir en helt annan klänning.
    KRAM fina du!!

    SvaraRadera
  7. Odd Molly-holic: Tack gulliga du. Tack för tipset. Ska jag prova väldigt snart :-)

    Kram
    /Vivvi

    SvaraRadera

Tack gulliga du för din kommentar. Den är guld värld och du är värdefull...Många kramar