VivanDivan

VivanDivan

fredag 22 april 2011

Odd Molly Bluskies tie blouse…ska det vara såhär, hjälp ni som kan?

Halloj! Idag packade jag upp min Odd Molly Bluskies tie blouse i grey som jag köpte till 50% rabatt hos Redhe of Sweden och jag är lite konfunderad? Den är verkligen jättefin och figursmickrande som sjutton.Beställde en strlk 1 och den sitter superbra på mig så helt normal i storlek skulle jag vilja säga. Riktig höjdare men jag är lite fundersam över skärpet. På produktbilderna är det vitt men på min var det i samma tyg som blusen. Någon därute som har en som kan tala om för mig hur det ska se ut? Har jag fått fel? Ska jag reklammera? Egentligen gör det mig inget men det vitare tycker jag i o f är finare och dessutom vill man ju inte bli beskylld för att sälja en kopia om man skulle få för sig att Tradera ut den….

Vad skulle DU gjort?

Till den har jag idag mina favvo-trashjeans från Dr Denim och skor från Soft Grey (La Redoute).

P1090973

Produktbilden…

m11-16-723-8502-front-39-1

P1090972P1090969P1090970P1090968P1090967P1090962P1090966P1090965P1090964P1090963P1090974

Nu ska vi fara iväg och leta påskägg i stadsparken och efter det blir det en löprunda. Sen är det dags att göra sig iordning för utgång. Ha en skön eftermiddag

♥ Puss & Kram ♥

/Vivvi

6 kommentarer:

  1. Den var ju helt enkelt underbart fin!
    Jag vet inte alls vad göra eller tycka om skärpet....Tycker att det är fint med både ljust eller mörkt.

    kramar och trevlig helg!

    SvaraRadera
  2. Det är ju en smaksak med skärpet och personligen så tyckte jag att det var finare som du hade fått. Tycker du ska behålla det och gilla det :)


    Jättfint på dig helt enkelt!

    Kram från V

    SvaraRadera
  3. Jag tycker den är jättesnygg med det skärpet, behåll!
    Kram

    SvaraRadera
  4. Å gud du är supersnygg i den!
    Gillar vilket skärp som...;)

    Påskkram
    Adela

    SvaraRadera
  5. Tycker som tjejerna ovan snyggare med detta fast förstår hur du tänker ang att alla produktbilder har vitt skärp och om man du får för dig att sälja ang kopia FAST behåll detta du är supersnygg i den och ser mycket stiligare ut med detta kan man ha mera underdelar till istället :) GILLART !!

    PÅSKKRAM

    SvaraRadera
  6. Det blir en keeper. Passformen är fantastisk. Konstigt att inte så många upptäckt denna. :-)

    Tack snälla ni för att ni är så gulliga

    Kram

    /Vivvi

    SvaraRadera

Tack gulliga du för din kommentar. Den är guld värld och du är värdefull...Många kramar