VivanDivan

VivanDivan

lördag 16 april 2011

Är det sommar eller och Hunky Dory

God morgon (eller lunch är det ju snart)! Det har varit en lugn natt för Emilia och hon är mycket piggare idag. Fick i henne en massa citronjuice igår kväll och nu på morgonen så förhoppningsvis kan det hjälpa. Ingen feber heller så nu är hon faktiskt ute och leker med sin bror. Det kan väl inte vara farligt eller? Är ju sommarvärme ute. Helt fantastiskt. Ska göra ett ryck senare och gå ut och kratta upp i trädgården och plantera vårblommor i krukorna på trappen. Härligt. Vi bor ju ute på landet och trädgården är väl inte den mest omskötta. En massa gamla fruktträd, gigantisk gräsmatta och en häck runt halva. Resten gränsar mot ängsmark. Men nu är jag sugen på att göra lite små rabatter runt trappen på framsidan. Hatar egentligen trädgårdsarbete men det är ju lite fint också…

Igår gick jag förbi en av mina favvobutiker i Västerås och hittade en tröja jag letat efter ett tag från Hunky Dory. Den kommer bli perfekt i vår och sommar i skönaste bomull och lite skönt oversize. Gillar army-loggan på armen också så den fick det bli och idag inviger jag den tillsammans med byxor från Zoul (MQ) och kängor La Redoute.

P1090724P1090723P1090726P1090725P1090722P1090720P1090718P1090717P1090715P1090714P1090713

Nu ska jag gå och städa badrummet så jag kan ta lite kort till gårdagens fotoutmaning :-) Vi hörs senare

♥ Puss & Kram ♥

/Vivvi

5 kommentarer:

  1. Den tröjan är skitsnygg. Testade den i Landskrona för ett par månader sedan men hade inte råd då men nu blev man ju sugen att köpa den igen :-D
    kram

    SvaraRadera
  2. Tack för grattishälsning söta du!
    Å du är suuuuupersnygg som alltid! Har också sett den tröjan och den är urfin! Härlig kombo!

    SvaraRadera
  3. Måste bara få säga att jag tycker din blogg är helt underbart. Helt klart en favvo hos mig. Underbara bilder, trevlig ton och framförallt verkar du vara en så trevlig och jordnära tjej.

    Stor kram!
    Ulrica

    SvaraRadera
  4. Hej, snygg tröja Ha det bra Lena

    SvaraRadera
  5. Hoffsan: Nu har jag gått i den hela dagen och kan verkligen rekommendera den :-) Sååå skön

    Adela: Vassego gumman och tack snälla du.

    Ulrica: Tack snälla du! Vilka fina ord, vad glad jag blir. Välkommen hit och kul att du gillar bloggen :-)

    Lena: Tack! Ha det bra själv :-)

    Kram ni fina
    /Vivvi

    SvaraRadera

Tack gulliga du för din kommentar. Den är guld värld och du är värdefull...Många kramar