VivanDivan

VivanDivan

torsdag 21 april 2011

Maria Montazami: Utan mitt läppstift känner jag mig exposed…

God morgon! Igår blev det inte mycket bloggande. Jag låg och läste hela kvällen. Håller på med en jättespännande bok av Kristina Ohlsson som heter Askungar. Ni vet en sån där bok man inte kan sluta läsa…

Det blev lite shopping igår. Jag var in på fina Tullhuset Living i Västerås och där har de ju bl a Odd Molly, ChillNorway, Ester Elenora, Hunky Dory, By TiMo, Du&Jag mm. Man blir nästan galen när man går in där. De har även massa fina inredningsprylar och det är en riktig feel-good-butik. Nu har de tagit in Maria Montazamis kollektion väskor och armband. Väskorna tycker jag är lite för dyra då jag inte är någon väsk-tjej men ett armband kunde jag inte låta bli. Texten som står ingraverad är ju bara sååå klockren:

“Utan mitt läppstift känner jag mig exposed, rädd och nervös!

Dessutom tycker jag det var snyggt i vitt skinn (lite kraftigare än t ex Humanity armbanden) och med nitar.

P1090906P1090902P1090904

Fick också med mig något annat i påsen, inslaget i finfint silkespapper men där får ni gissa lite innan jag visar :-‘

P1090909

Idag jobbar jag hemma för jag tänkte åka och hämta barnen tidigt så de hinner klä ut sig till påskkärringar. Sen ska vi skynda oss att städa och fixa i köket med nya vårgardiner och påskris innan T kommer hem. Tänkte överraska honom lite med en ny kökslampa också om jag hittar någon. Hatar vår fula och den måste bort…

Ni får ha en bra dag så återkommer jag med en dagens bild lite senare…

♥ Puss  & Kram ♥

/Vivvi

5 kommentarer:

  1. Armbandet - I love!!!
    Och du har visst blivit med en silk sleeveless... i apricot. Här kan man minsann inte smyga... ;o)Lika lite som jag kunde, för visst är det en S från Redhe i mitt Mollyket. :o)
    Ha en superbra dag! Kramar!

    SvaraRadera
  2. Snyggt armband! Jag måste börja använda läppstift först annars kan jag inte har ett sånt eller?. Fin silksleeve du köpt.
    Kram

    SvaraRadera
  3. Jättefint armband, det hade jag missat helt, det måste jag kolla närmare på:)
    Ibland går man verkligen och blir irriterad över någon detalj i hemmet som behöver bytas ut, som lampan, jag är precis likadan...här är det just nu en garderobsdörr...
    Glad Påsk, jag kan tänka mig att det blir ena riktigt söta påskkärringar!
    Kram/C.

    SvaraRadera
  4. Hej läser också den boken,svår att lägga ifrån sig fick följa med i badkaret precis. HA det bra Lena

    SvaraRadera
  5. Josanne: Nä, det går visst inte :-) Tack detsamma

    Jeanette: Tack, jag använder inte heller läppstift men tycker det är fint ändå och man blir glad när man tänker på upphovsmakerskan till uttrycket.

    C: Glad påsk tillbaka. Ja visst blir man irriterad när man väl insett hur illa man tycker om något hemma och ser det varje dag. Till slut måste man ju göra något åt det

    Lena: Den är riktigt spännande. Kommer nog läsa ut den idag men jag har en misstanke om vem som är mördaren :-)

    Kram
    /Vivvi

    SvaraRadera

Tack gulliga du för din kommentar. Den är guld värld och du är värdefull...Många kramar