VivanDivan

VivanDivan

onsdag 27 april 2011

Provar Bikette Denim jacket, coola Nelly Shoes och den lille odågan är frisk…

God kväll! Felix är nu mycket piggare nu och det märks främst genom att trotset är tillbaka. Vi skulle skjutsa in Emilia på balett och det blev lite sent för vi svängde förbi mataffären och skulle handla. Det blev då så att vi bestämde oss för köpmat på vägen hem. In på pizzan och beställde och sen hemåt. Då börjar han stoja och och bråka med sin syster i bilen och när jag säger åt honom säger han helt plötsligt att “Nu spänner jag upp mig!”. “Det gör du inte säger jag. Då kan du flyga ut genom rutan om vi skulle krocka och då kommer ju du upp till himlen.” Vad får man då för svar? Jo: “Jag vill komma till himlen och inte träffa dig mer”. Jaha, den lille odågan är frisk…

Nu är vi i a f sams och har avnjutit den väldigt kulinariska pizzan till barnen och salladen till mamman.

Fick i a f lite paket idag. Nya skor från Nelly som är såååå höga. Men otroligt sköna och snygga tycker jag…

Dessutom kom min Traderavinst, den sprillans nya Odd Molly Bikette Denim jacket deep blue som jag fick idag. Nice…

Så det blev en liten dagens i a f med blus Odd Molly Timeless blouse i rose, svarta fuskskinnshorts från Lindex och så nyinköpen. Slängde på mig de nya Ray Ban brickorna också så ni får se dem på :-)

P1100157P1100154P1100153P1100158

P1100156P1100155P1100152P1100150P1100147P1100148P1100149

Oj vad dammiga strumpbyxor jag hade, ser jag nu men det får ni ta…

P1100159

♥ Puss & Kram ♥

/Vivvi

8 kommentarer:

  1. Du är snygg så man blir knockad!=)

    Kram!
    Adela

    SvaraRadera
  2. Kunde jag bus-vissla skulle jag göra det nu! God damn your hot!! Kram

    SvaraRadera
  3. OMG så snygg jackan är och du gör verkligen timeless-toppen rättvisa! Shortsen och skorna är snygga på dig, men själv skulle jag aldrig våga :)Har du str. 0 i Timeless? Upplever du den stor-liten i storlek??
    Kram!

    SvaraRadera
  4. I love love love your new shoes!!!!! :))
    Dom vill ju jag å ha... Dom funkar bra att gå i, inte osköna? Kram

    SvaraRadera
  5. Tack goa finingar, vad glad jag blir när ni är så goa :-)

    Viveca: Jag har strlk 1 i den. Provade en 0a och den satt perfekt men blev så kort så jag gick upp en storlek. Tycker annars att den är normal till lite rymlig. Ganska långa ärmar. Klart du vågar :-)

    Linda H: Var lite orolig att de skulle vara vingliga. I mean, 15 cm höga, men det var de faktiskt inte. Jättesköna. Påminner om Matsumoton. Man kanske inte ska gå på långpromenad i dem men helt ok :)

    Kram fina fina ni
    /Vivvi

    SvaraRadera
  6. WOW wow wow...vaaad snyyygt!!!! Shortsen tooo die for el hela outfiten är det..JÄTTESNYGGT :) YOU ARE A HOT BABE !!!
    Bra inköp !!!
    KRAM

    SvaraRadera
  7. Tack snälla Tina. Du är bara för snäll :-) Blir ju nästan rörd :-)

    Kram fina du

    /Vivvi

    SvaraRadera

Tack gulliga du för din kommentar. Den är guld värld och du är värdefull...Många kramar