VivanDivan

VivanDivan

torsdag 28 april 2011

Underbara, wunderbara, wunder underdress…

God morgon! Idag vaknade jag halv fyra och kunde inte somna om. Låg och kikade på en dålig film på Canal+ tills det var dags att gå upp. Vet inte varför jag var så pigg. Kanske laddad för att äntligen åka till jobbet. Har ju inte varit där på en vecka nu för i torsdags jobbade jag hemma, sen var det påsk och sen VAB två dagar. Få se hur pigga barnen är. De hade jättesvårt att somna i tid igår då det har varit sena kvällar och långa sovmorgnar nu i en vecka.

Dagens idag består av Odd Molly Wunder underdress i grey strlk 1. Lite stor är den men hade jag tagit en mindre hade den nog blivit lite kort. Jättetunt skönt tyg som kommer bli perfekt i sommar. Idag har jag dock min Chrysalis minogown under för att det ska bli lite tjockare. Syns inte på bilderna dock. Till det har jag jeansjackan från Odd Molly som jag fick hem igår. Bikette Denim jacket deep blue i strlk 1. Leggins från Gina Tricot och skor Nelly Shoes.

P1100172P1100182P1100180P1100179P1100178P1100177

P1100175P1100174P1100176P1100173

♥ Puss & Kram ♥

/Vivvi

5 kommentarer:

  1. Skitsnyggt!! Flera ord behövs inte:)
    Kram

    SvaraRadera
  2. Så ljuvligt fint!! Hittar inga snygga vita leggings och dina verkar inte finnas i webbshoppen (är för lat för att ta mig in till stan med bebis :)).. men får kanske ta en sväng i helgen ändå.. Ang. Converse - Ellos - Haléns har jag svarat dig på min blogg!
    Kram

    SvaraRadera
  3. Så fint!! Tack för tips - jag har ju samma. Snyggt med vitt under!

    Kramar

    SvaraRadera
  4. Jättesnyggt! den jeansjackan är ju så fin och klänningen var väldigt fin till! Kram Pernilla

    SvaraRadera
  5. Hilde: Tack! :-)

    Viveca: Tack snälla. Köpte mina leggins på rea för 49 kr så jag vet inte om de finns överallt. Såg ditt svar :-)

    Oslotigern: Vassego för tipset. Ge och ta, får ju massa tips från dig :-)

    Pernilla: Tack. Snäll du är :-)

    Kram
    /Vivvi

    SvaraRadera

Tack gulliga du för din kommentar. Den är guld värld och du är värdefull...Många kramar