VivanDivan

VivanDivan

onsdag 13 april 2011

Fy för dålig kvalitet…

Halloj igen. Måste bara göra ett litet inlägg om mina fjäderörhängen jag köpte igår på Vila. Billiga, ja visst men nog borde de hålla längre än en halv dag. fjädern på den ena gick av utan att jag gjort något speciellt. Helt plötsligt föll den bara av. Sunk…Skulle ni gått tillbaka? Tror inte jag orkar bemöda mig med det…Men det är tydligen modernt att bara ha ett örhänge så jag får väl ha det andra i då…

P1090566

♥ Puss & Kram ♥

/Vivvi

8 kommentarer:

  1. Fy vad trist! Jag skulle nog gå tillbaka med det om jag hade vägarna förbi.
    Kramar

    SvaraRadera
  2. Suck vad tråkigt. Jag skulle gå tillbaka om det inte är alltför långväga att ta sig dit.
    kramar!!!

    SvaraRadera
  3. Läckert örhänge men uppenbarligen skit-kvalitet. Synd! Kram!

    SvaraRadera
  4. Tråkigt när saker man nyss köpt går sönder :( jag skulle nog ha gått tillbaka med dom..kram

    SvaraRadera
  5. Håller bara med ovan kommentarer..irriterande oavsett om det är billigt eller dyrt..
    hoppas du hittar något annat fint:)
    kramkram=)

    SvaraRadera
  6. Jag hade gått tillbaka...;)
    Supersnygga bilder på dig i wrapen här nedan! Såååå fint!

    Kramar
    Adela

    SvaraRadera
  7. Nej, vad trist. :/ Har köpt likadana fast i svart och hoppas nu innerligt att de ska hålla.

    Härligt att man nu kan börja ha vita byxor och jag håller med, supersvårt med skor nu.

    Kram

    SvaraRadera
  8. Jag gick tillbaka och fick nya. Inga problem :-)

    Kram
    /Vivvi

    SvaraRadera

Tack gulliga du för din kommentar. Den är guld värld och du är värdefull...Många kramar