VivanDivan

VivanDivan

fredag 1 april 2011

Plastic fantastic…vad är egentligen äkta?

Halloj igen! Flitig idag men det är ju bara för att jag är hemma med sjuk liten kille. Sitter här bredvid mig precis och äter lite korv. Var det enda han ville ha min lille prins.

Har fortfarande inte kommit över beskedet från Odd Molly som jag skrev om i mitt förra inlägg. Makalöst hemskt….Winking smile

Det är riktigt slaskväder här idag så det är lite skönt att vara inne i a f. Kvällens outfit börjar ta form nu och jag har lagt iordning vad jag behöver och då slog det mig: sfsdf

Vad är det egentligen man håller på med varenda gång man ska på fest?

Det är lösnaglar, lösögonfransar, löshår, push-up bh, brun-utan-sol-spray…Vad är egentligen äkta på oss brudar när vi är ute?

P1080663

Fast lite kul är det ju ändå att fixa till sig lite extra ibland, fly vardagstristessen och känna sig som en prinsessa.

En liten dagens hann jag få till nu också faktiskt lite sent-om-sider(hur fasen skriver man det ordet?). Tunika Chill Norway Drape Denim shirt, jeansleggins Gina Tricot, sjal Ester Elenora scull scarf (ja, jag kunde inte låta bli den ljusa också) och framtagna för dagen men ska ej användas ute än, mina Converse. Längtar dock tills man kan börja lufta dessa…

P1080660P1080654P1080658P1080649P1080656P1080655P1080648P1080653P1080652P1080651P1080650

♥ Puss & Kram ♥

/Vivvi

2 kommentarer:

  1. Ha ha....Odd Molly....neeerruuuuu;) april, april.....Snygging!=) Fina bilder, har du privat fotograf eller lyckas du med detta själv?;D Fina och roliga bilder! Här är oxå slaskigt så conversen lär dröja...tyvärr;)

    Kram
    Adela

    SvaraRadera
  2. April, april var de ja :-) Jag använder självutlösaren på kameran. Skulle aldrig få T att ställa upp och fota...
    Tack snälla du för fina orden, värmer alltid :-)

    Kram
    /Vivvi

    SvaraRadera

Tack gulliga du för din kommentar. Den är guld värld och du är värdefull...Många kramar