VivanDivan

VivanDivan

söndag 17 april 2011

Fotoutmaningen del 7: Saker jag samlar på

Jag har funderat och funderat vad det kan vara jag samlar på. T sa förstås att det var självklart: K L Ä D E R! Men det kändes inge kul för det gör väl alla liksom…Men så kom jag på en sak. Det är ju egentligen barnens men det är minst lika kul för deras mamma. Vi samlar nämligen på såna här fina Schleich djur och figurer. (Även andra märken men lika stil) Jag tycker de är sååå himla fina och verklighetstrogna. Vi bygger upp djurparker med dem och de har de i duschen som ni såg igår. De brukar få välja en varsin ibland när vi är i leksaksaffären och under åren har det blivit några stycken. Tycker själv det är hur kul som helst att ställa upp och beundra de små djuren :-)

Är jag udda eller är jag udda?

P1090780P1090779P1090772P1090771P1090758P1090768P1090759P1090761P1090760

♥ Puss & Kram ♥

/Vivvi

4 kommentarer:

  1. Underbar samling!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Det kan man kalla samling! Så kul :-) Skulle önska jag också hade barn som jag kunde skylla diverse samlingar på ;-)

    Kram!

    SvaraRadera
  3. Ja, visst är det härligt när man kan skylla på barnen för sin barnslighet. Perfekt också när man vill se tecknat på bio :-)

    Kram
    /Vivvi

    SvaraRadera
  4. Åh vilken rolig samling.....I like!! Så fina!

    SvaraRadera

Tack gulliga du för din kommentar. Den är guld värld och du är värdefull...Många kramar