VivanDivan

VivanDivan

torsdag 31 mars 2011

Provning av….

Halloj bloggisar! Måste bara börja med att visa en bild som jag tycker så klockrent visar syskonkärlek. Igår kväll skulle barnen lyssna på sån där ljudsaga med tillhörande bok och när det plingar så ska man bläddra. Minns ni? Hade själv såna när jag var liten. I vilket fall som helst hade de valt en varsin ur samlingen och snikna som de är vill de inte titta tillsammans heller…Kolla minen på Emilia

P1080602

Idag fick jag ett efterlängtat paket från Selected style med sommarens finaste klänning från Ester Elenora. Helt underbar…

P1080615

…och nu hade ni förväntat er antingen bilder av provning på klänningen eller någon annan skoj provhyttsprovning men nädå, inte idag. Nu lurade jag er allt ha ha. Idag blir det funktionsklädesprovning. Fick lite underställ och lager-på-lager jackor av min käre man som tycker jag måste lära mig att klä mig praktiskt också. Speciellt som vi åker till fjällen snart so…

Underställ från Craft. Herrejösses, innan idag ägde jag inte ens ett par långkallingar…

P1080616

Ska det se ut sådär i grenen. Han måste ha köpt herrmodell eller?

P1080617

P1080618

Någon sorts mellanskiktsjacka också från Craft

P1080619

Nästa jacka med lite fleecefoder och nåt annat konstigt material. Nu är jag helt lost. 4Code heter märket. Säger mig ingenting ha ha

P1080620

Och så ytterst softshell-jacka från Peak Performance som jag faktiskt köpt själv för ett tag sen men inte använt än. Det märket känner jag i a f igen Smile

P1080621

Lager på lager på lager….nu ska jag väl inte frysa i a f.

P1080622

Och så skidbrickorna på….redo för backen…

P1080623

Näää, just det, ett par termobyxor behövs men det har jag sen förut. Får ta en full-outfitsbild med pjäxor och allt när det närmar sig…

P1080624

Felix tycker nog mamma är rätt knäpp. Lillkillen har för övrigt fått örvärk igen och har feber, därför går han och bär på kudden mot örat lillstackarn.

Nu kommer matleveransen. Idag orkade vi inte laga mat så det blev köpemat. Ses senare…

♥ Puss & Kram ♥

/Vivvi

7 kommentarer:

  1. Haha, vilken härlig bild på Pluttarna i sängen:)
    Våra två minsta sover alltid ihop..
    Och då får jag och maken oftast sova själva ;)

    Vilken läcker mundering du har fått av maken din:))
    Innan jag slutade röka för att börja med godis och cheeseballz istället hade kanske jag också kunnat få på mig något sånt utan att skrämma ihjäl folk..
    Idag skulle det vara en omöjlighet :))

    Gillar dina kombosar och dina bilder :)
    Kram Mia

    SvaraRadera
  2. Tack Mia :-) Våra kids sover oftast tillsammans....i vår säng så vi har det riktigt trångt och mysigt :-)

    Undrade just varför det var så lite kommentarer idag. Måste varit för att jag råkat skrämma ihjäl halva läskretsen ha ha:-)

    Kram
    /Vivvi

    SvaraRadera
  3. Hahahaha....vilken härlig provning. *gillar* :)

    Kram

    SvaraRadera
  4. Sötnosar! Och har du slagit till på den fina EE-klänningen?! Har klämt och känt på den och den är underbar! Kram

    SvaraRadera
  5. Du är en sköning!! Nu har du fått på dig kläder som jag har på mig var och varannan dag ju! Craft är ju ett underbart märke!! Funkar för det som det är ämnat för!! Du kommer ha det toppen i fjällen! Bara F får bli frisk nångång... Det blev en OM på Country Dreams ;-)) Hua, blir ruinerad snart.. Hi hi! Kram

    SvaraRadera
  6. Haha, underställ är ju hot stuff!!:)
    Du frågade om rabatten hos Vestis, jag är lite osäker på hur det funkar, men det behövs ingen kod. Ang. skärpet du frågade om, det köpte jag för en femma på röda korset! Fäncy smänchy!:)
    Kram!

    SvaraRadera
  7. Ha ha, trodde jag skrämt ihjäl er med min provning idag men ni är några överlevande som fått stå ut med mina knas-bilder :-)

    Linda: Den är jättefin irl tycker jag. Blir en lovely sommarklänning.

    Anonym: Ja, T kör på mycket Craft så jag får väl lita på honom. Undrar vad det kan vara för fin OM du slagit till på? :-)

    Ninna: Tack för svaren snälla! Mailade Vestis och man drog bara av 30% från summan själv när man gjorde överföringen. Blev en fining från CN. Skärpet är ju supersnyggt ju. Mycket bra kap :-)

    Kram
    /Vivvi

    SvaraRadera

Tack gulliga du för din kommentar. Den är guld värld och du är värdefull...Många kramar