VivanDivan

VivanDivan

måndag 14 mars 2011

Till Salu

Halloj! Efter att ha använt min fina Odd Molly Check Me Andress i veckan känner jag att det är dags att den får lämna mitt hem och få en ny glad ägare. Kommer inte riktigt överens med den. Lämna gärna en kommentar om du är intresserad eller maila mig på VivadivanGoesFashion@gmail.com

 Först till kvarn gäller och har ingen svarat tills imorgon åker den ut på Tradera.
Storleken är 0 (ganska rymlig då jag brukar ha 1 i de flesta Odd Molly-kläder) och den är i fint skick. Inga fel eller skavanker vad jag kan se i a f. Jag önskar få 800 kr för den.
P1070749P1070750P1070751P1070752oddmolly_check_me_andress
Inlägget där jag hade den på mig senast hittar ni här.
♥ Puss & Kram ♥
/Vivvi

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack gulliga du för din kommentar. Den är guld värld och du är värdefull...Många kramar