VivanDivan

VivanDivan

fredag 4 mars 2011

Mamma, här får du två isar av mig

God morgon! Visst är barn härliga när de håller på att lära sig att att böja ord? Igår när jag kom hem var barnen ute i snön och lekte i det underbara vädret och Felix springer fram till mig: “Mamma, jag har en present till dig! Två isar”. Han ger mig sen två stora isklumpar som han tycker jag ska ta med in :-). Förstår att det måste vara svårt i början och barn har ofta mer logiska böjningar än vad de verkliga är och visst låter det kul. Hade mobilen i fickan så den fick föreviga men inte världens bästa kort kanske men världens goaste unge i a f (nu är jag partisk igen)…ha ha…

DSC00536

Nåja, äntligen fredag. Vad ska ni göra i helgen? Vi har fullt upp. Imorgon kommer Ts familj och ska gratta Emilia och på söndag är det badkalas. 25 ungar har anmält sig så det kommer bli fullt upp. Är glad att jag skrev på inbjudningskortet att föräldrar gärna fick stanna kvar. Hade ju inte gått annars att hålla koll på 25 småttingar som far runt i en pool.

Dagens idag går i blått. Bara för att jag känner sådana vårvibbar i luften skippar jag långärmat men kommer garanterat ångra mig när jag sitter och fryser sen på jobbet…får lägga ner en kofta i väskan kanske…eller varför inte springa in på lunchen och shoppa en. Alla anledningar att shoppa är väl bra men det går ju absolut inte att gå och frysa så det måste ju vara en klart godkänd anledning :-)

Klänning i a f Chill Norway Cherry dress, sjal Ester Elenora och stövlar UGG. Hade gärna haft ett par ljusa strumpbyxor till men hittade inga så det blev svart men det får gå…

P1070154P1070146P1070147P1070149P1070151P1070150P1070152P1070153

Nu får ni ha en så trevlig fredag så hörs vi ikväll! Vi ska äta tacos och mysa i soffan. T skulle sluta tidigare och lovade att veckohandla och städa. Han är snäll min man…

♥ Puss & Kram ♥

/Vivvi

7 kommentarer:

  1. Ja en sån man skulle man ha ;-)

    Fina bilder!

    SvaraRadera
  2. Snygg som vanligt :-D
    kram

    SvaraRadera
  3. Shit va snyggt!!!!
    & glad blir jag ju eftersom jag har likadan UGGs, en likadan klänning & en sjal som passar till...fast den är en Love Forever & har lite annat mönster men rätt så lik :-)
    Kanske ska testa att sätta ihop samma kombo jag med.

    Önskar er en skön fredagskväll med rena golv och mat i skåpen ~ JAA du har en bra make som fixar det. Underbart.

    Kickikram.

    SvaraRadera
  4. Hej! Det var ju jättesnyggt ihop!! Ha en superbra kväll kram

    SvaraRadera
  5. Tack snälla snälla ni! Blir sååå glad när ni kommenterar :-)

    SvaraRadera

Tack gulliga du för din kommentar. Den är guld värld och du är värdefull...Många kramar