VivanDivan

VivanDivan

tisdag 15 mars 2011

Lääängtar efter min Shivers

Idag såg jag på Deepfling att min Shivers Blouse ska vara skickad. Har dock inte fått något mail men antar att statusen är rätt. Är så spänd att se den i r l eftersom jag inte sett den på en enda “riktig” person förrutom Deepflingbloggen och produktbilderna och inte hört mycket om hur den ska vara heller. Jag skulle vilja tuffa till den i form av denna combo. Jeansen från G-star ska jag spana efter imorgon om jag kommer iväg från VABandet. Provade dem för nån vecka sedan och hoppas de finns kvar i min storlek.

p11_603-indigo_2ShiversBlousep11_603-indigo_1ShiversBlousep11_603-indigo

image1xlimage2xl

Vad tror ni?

♥ Puss & Kram ♥

/Vivvi

5 kommentarer:

  1. Jisses sikka grymma jeans ! Hojta gärna till när du spanat & vet var man kan hitta dessa snyggingar !
    Du har väl typ liknande redan ? Har för mej att jag sett det på dina "dagens inlägg" för ett tag sen.
    ♥Åsa

    SvaraRadera
  2. Jag har samma modell i svart men även en annan liknande modell i ljusblå som jag flashat några gånger. Absoluta favvo-modellerna. Vet att de finns på G-star Concept store i Västerås, Stockholm Gallerian och PUB samt Kista tror jag. Dessutom har jag sett dem i en hel hög med web-shoppar. Bl a ASOS. Lite dåligt utbud med min strlk bara i web-shopparna så jag hoppas hitta ett par i fysisk butik.

    Kram
    /Vivvi

    SvaraRadera
  3. Bli nog grymt snyggt ihop! Längtar efte min i powder ;) kram!

    SvaraRadera
  4. Det kommer att bli skitsnyggt ihop. Hoppas du får kläderna snabbt så vi får bild på kombon.
    Kram

    SvaraRadera
  5. Jag har Shivers blouse i indigo. Den är jättefin! Ett bra köp:) Kram

    SvaraRadera

Tack gulliga du för din kommentar. Den är guld värld och du är värdefull...Många kramar