VivanDivan

VivanDivan

torsdag 3 mars 2011

Stolt mamma till givmild dotter…

Godkväll kära bloggisar!

Igår var min lilla tjej riktigt i bortskänar-tagen. Hon har ett par paljettskor som jag köpte i julas till henne och de har använts väl kan jag säga. Har haft dem på förskolan som inneskor t ex och var verkligen älskade. Så igår när jag kom dit och skulle hämta dem hade hon bestämt att en liten kamrat där skulle få dem då hon tyckte att hon inte kunde ha dem längre. Och vilken lycka hos den lilla tjejen som fick skorna. Hade inte hjärta att säga emot även om det kanske känns sådär halvkul att ge bort saker till folk man inte känner. Men hon blev så glad och då kändes det verkligen bra ändå. Veckans goda gärning utförd av min lilla ängel och mamman känner sig faktiskt väldigt stolt över sin lilla tjej :-)

225995_1184536953

Har precis ätit mig proppmätt på fläsklägg och rotmos. Nog en av mina absoluta favoriträtter och nu ska jag sätta igång och plugga lite. Har en tenta snart för en ny certifiering så nu är det dags igen…Pust…Kanske återkommer med ett modemåsteinlägg lite senare…

♥ Puss & Kram ♥

/Vivvi

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack gulliga du för din kommentar. Den är guld värld och du är värdefull...Många kramar