VivanDivan

VivanDivan

fredag 25 mars 2011

Godmorgon fredag

Godmorgon fredag! Hade ingen bättre titel. Slog just upp mina blå och huvudvärken från igår är bättre. Superskönt. Idag ska jag gå till frissan efter jobbet och äntligen göra något åt mina extensions som really needs a refresh. Tänkte också passa på att sola solarium om jag hinner så man känner sig lite fräsch till våren. Brukar inte sola så ofta för det finns ju så bra brun utan sol men just såhär till våren brukar jag sola några gånger. För nu känns det verkligen som vår. Får väl blir botox för hela slanten sen när man ser gammal och rynkig ut. :-)  Stormar rätt rejält här så det viner i hela huset men det verkar som det blir en fin dag igen trots att solen inte gått upp än.

Ikväll ska jag och mina små troll ha riktig myskväll och antingen gör vi egna pizzor eller så blir det fish and chips som är favoriterna här hemma. Sen ser vi fram emot en mysig helg med barnteater, innebandykval och kanske en premiärsväng till lekparken. Vi ska också få till en storhandling ikväll men det brukar gå superbra. Mina små hjälpredor hjälper till att hämta mjölk, packa frukt o s v och de vet att det är lönlöst att tjata. Är de däremot duktiga utan tjat och gnäll kan det slinka ner något gott eller en liten sak.

Hoppas ni alla får en toppenfredag kära bloggisar så hörs vi garanterat ikväll…

Dagens idag består av nästan hel Fornarina outfit förrutom jeansen som är G-star. Tänkte jag skulle haft ett par Fornarina men hade ingen modell jag var sugen på idag. Skor Nelly Shoes.

P1080161P1080165P1080162P1080160P1080168P1080166P1080163P1080164P1080169P1080167

♥ Puss & Kram ♥

/Vivvi

8 kommentarer:

  1. jeansen var galet snygga :) Vilken modell är det? Ha en trevlig hel :)

    SvaraRadera
  2. Hej Sofie! Modellen heter G-star Low T loose taperered och jag har dem i strlk 24/32. Köpta förra sommaren så jag vet inte om de finns nu. Tillhör Liv Tyler kollektionen.

    Trevlig helg tillbaka
    Kram
    /Vivvi

    SvaraRadera
  3. Galet snygg kavaj/jacka! Önskar dig en härlig fredag och hoppas den förbenade huvudvärken vill ge med sig.
    Kram

    SvaraRadera
  4. Du är en av de som är supersnygga i den här typen av jeans!! Du är helt enkelt snygg och cool och du inspirerar mig!! Tack!!

    Ha en fin dag och hoppas att huvudvärken släpper...

    Kram

    SvaraRadera
  5. ...tänk om man hade haft höfter och en 'tushi' som gick ner i så snygga jeans... Suckar avundsjukt och konstaterar att man passar inte i allt helt enkelt. Jättesnyggt!
    Kram!

    SvaraRadera
  6. Hej!

    Beställde precis den blusen du har på dig... Och blev med ens mycket osäker på stl... Hur är den?! Jag tror att jag och du har ganska samma stl (0-1 i OM, t ex), men jag är bara 159 cm lång, däremot. Betällde blusen från Fornarina i stl 36 - är det det du har?!

    Vore sååå glad om du svarade - har ännu tid att byta till en 34a om det skulle behövas (om den är rejäl i stl).

    Hälsn

    Lotta, Gbg

    SvaraRadera
  7. Hej Lotta! Jag har storlek M i blusen vilket jag tror är 38. Brukar alltid ta en storlek större i Fornarina men jag hade nog kunnat ha en 36a också så den blir nog perfekt på dig som är lite kortare än jag. Den var riktigt skön och mjuk så du blir nog jättenöjd :-)

    Lycka till

    Kram
    /Vivvi

    SvaraRadera
  8. Jeanette, tack :-) Önskar dig en underbar kväll tillbaka

    MollyB, vad glad jag blir av dina ord. Tack snälla du för att du gjorde min kväll och kul att jag kan inspirera någon.

    Lindiloo, Tack och jag tror säkert du skulle passa utmärkt i baggyjeansen.

    Kram och trevlig helg ni goa

    /Vivvi

    SvaraRadera

Tack gulliga du för din kommentar. Den är guld värld och du är värdefull...Många kramar