VivanDivan

VivanDivan

fredag 11 mars 2011

Sen dagens idag…håll tillgodo

Godmorgon. Tänkte bara kika in en snabbis för jag har inte tagit några dagens bilder ännu. Jag jobbar hemma idag dels för att min magkatarr har bråkat med mig hela natten och dels för att jag har lite dokumentationsjobb som det går bäst att göra när man sitter ifred. Återkommer i eftermiddag med lite dagensbilder.

Igår hade vi kontorsmöte på kvällen och det var som vanligt trevligt. Vi brukar göra något tillsammans ibland efteråt och igår var vi ute och åt middag på en jättefin restaurang. 5 rätters middag med helt fantastisk mat.

Nu ser jag fram emot helgen faktiskt. Ska bli skönt men samtidigt en del pluggande som jag är jättenervös för. Man tappar liksom studietekniken när man inte går i skolan längre. Jag har jättesvårt att sitta på kvällarna för då är hjärnan ändå bara mos så det är helgerna som gäller.

Jag fick en fråga om Skulls scarfen från Ester Elenora angående hur lång den är och den är längre än man tror. Jag är 167 cm lång och står jag och håller i den kan jag hålla armen rakt upp och då går den precis ner i golvet. Bredden är ca 50 cm tror jag. Hittar inget måttband men jag återkommer med lite bilder…

Tills dess bjuder jag på en sommarbild från Turkiet 2008. Jag och Emilia på en båt. Ååååå vad jag längtar till sommaren….

turkiet 032

♥ Puss & Kram ♥

/Vivvi

5 kommentarer:

  1. Hej! Vilken härlig sommarbild!! Jag vill ha sommar idag!! :) Kramar och ha en härlig dag!!

    SvaraRadera
  2. Åh fy din stackare, magkatarr....vet precis hur det känns. Det plågar mig till och från också när livet blir för stressigt och jag glömmer att äta. :(

    Det är svårt att plugga på kvällarna men prova att ta en promenad innan, det kan hjälpa. Du kan ju knappast ta en kopp kaffe, vilket man helst av skulle vilja för att väcka hjärnan.

    Hoppas magkatarren ger sig och att du får en mysig helg, trots pluggeri. Nu är det ju ganska kul att plugga men helger brukar man ju vilja göra andra saker på. =)

    Kraaaaaaaam

    SvaraRadera
  3. Tack snälla - då är den verkligen bra mycket längre än jag trodde och kommer att funka fint :)
    Kram

    SvaraRadera
  4. Hade nyss ett rejält nattanfall med magkatarr.....förstår dig precis hur du mår! Prova Omeprazol, det brukar hjälpa. O kokt mat....

    såg du mitt svar ang Selected? Rabatten dras först när man loggat in och går till kassan. Så du vet - shoppa loss och TREVLIG helg!

    kram

    SvaraRadera
  5. Catharina: Trevlig helg till dig också! Kram

    Maria: Visst är det kul när det ger resultat men just nu är det trögt. Tack för tipset med promenaden, ska jag baske mig prova. Kaffe gillar jag ändå inte så det är ingen förlust. Kram

    Frösötös: Vad bra! Kommer bilder ikväll, jag fick inte med dem i senaste inlägget, lite mycket bilder ändå :-) Kram

    Evalena: Tack för tipset! Har testat på Selected style men det funkar inte. Ska prova igen för de har tydligen haft någon bugg. Kram

    /Vivvi

    SvaraRadera

Tack gulliga du för din kommentar. Den är guld värld och du är värdefull...Många kramar