VivanDivan

VivanDivan

tisdag 1 mars 2011

Det går bra nu….

God morgon bloggisar! Jag verkar vara inne i ett turstim just nu. Det går bra nu :-)

Berättade ju igår att min hårddisk gick att rädda från min kraschade dator och massa nu har jag alla mina obackupade kort kvar. Yipppie! Senare på kvällen hittade jag en av mina efterlysningar på nätet. Nämligen denna:

tunic

Odd Molly Duvet tunic. Slog till direkt och förhoppningsvis är den på väg till mig nu. Hoppas verkligen den sitter bra också.

Nog om detta, har sovit jättedåligt inatt. Emilia var nog uppe tre gånger och skulle på toaletten och det var snällt bara att följa med henne för hon törs inte gå själv. Hon somnar om som en stock direkt men jag blir liksom pigg och det tar någon timme eller två innan jag kan somna igen. Blev en upphackad natt minst sagt. Just nu är jag dock inte så trött men det kommer väl framemot eftermiddagen. Nu ska jag klä på småttingar och åka till jobbet. Ha en bra dag så hörs vi ikväll. Då lovar jag att lägga ut ett nytt modemåsteinlägg….

Dagens idag blev Odd Molly Timeless blouse i lite pink strlk 1, kjol G-star och stövlar Björn Borg

P1070094P1070095P1070093P1070088P1070091P1070096P1070090P1070089

Avslutar med denna sköna låt, för senaste dygnet har jag haft flyt. Det går bra nu….

♥ Puss & Kram ♥

/Vivvi

5 kommentarer:

  1. Då hoppas vi att turstimmet bara fortsätter och fler efterlängtade plagg kommer din väg :)

    Du är jättefin idag, ibland får man pigga upp sig själv med något extra fint när man inte fått sova som man ska.

    kram från V

    SvaraRadera
  2. Bra med turflyt - bara att surfa vidare! Du är jättefin i den där blusen, blir mer och mer sugen..

    Kramar!

    SvaraRadera
  3. Fin du e :-) Ja har själv den röda Duvet tunikan och det är ett av mina bästa köp.

    SvaraRadera
  4. Tack snälla ni :-) Den röda duveten var verkligen så underbar som jag trodde. Blir invigning imorrn...
    Kram
    /Vivvi

    SvaraRadera

Tack gulliga du för din kommentar. Den är guld värld och du är värdefull...Många kramar