VivanDivan

VivanDivan

söndag 6 mars 2011

Bullmamma….vem? JAG? PetShops och en dagens

God morgon! Dagens, eller kanske månadens, eller kanske t o m årets husliga gärning på gång. Bullbak. Jag är som jag kanske talat om förut inte världens husligaste person så det är inte ofta vi bakar bullar men idag håller jag och Emilia på att baka till hennes kalas i eftermiddag. Nu inte sagt att jag är helt värdelös för när jag tar mig an något brukar det bli bra men jag tycker det är rätt tråkigt. Dock är det lite mysigt att göra något med sin dotter bara hon och jag.

Hade tänkt plugga lite nu men hon tittade så bedjande på mig och frågade om vi kunde leka lite med hennes PetShops (ni vet de där konstigt dimensionerade små djuren som hon älskar och har massvis av) och då kan ju mamman inte säga nej så nu ska vi leka lite. Emilia säger dock “Peffoffs”

P1070336P1070334

Felix och Elin är ute och leker och T ligger i soffan och kikar på Vasaloppet. Måste ju tillsammans med tipsextra vara världens mest sköna bakgrundsljud. Blir väldigt rofyllt tycker jag….

Dagens idag: Uttjatad sjal från Ester Elenora, oversizetröja Nümph, leggins H&M , linne Vila och stövlar UGG

P1070330P1070318P1070319P1070322P1070323P1070324P1070325P1070326P1070327P1070329

♥ Puss & Kram ♥

/Vivvi

4 kommentarer:

  1. Kanske uttjatad men sååå snygg och skön att ha på sig :-)
    Kommer nog att hänga med till scarfen trillar isär.

    SvaraRadera
  2. Dagen är bara sååå snyggt sjalen too die for och tjata på om den för det får man !!

    Hoppas kalaset blir lyckat och goda bullar


    KRAM

    SvaraRadera
  3. Vi har såna Pet shop-djur för en halv förmögenhet liggandes här hemma! Dottern har tröttnat.......Kram!

    SvaraRadera
  4. Lillis: Ja den är en riktig favorit som jag nog också kommer slita ut :-)

    Tina: Tack snälla du! Älskar verkligen sjalen. Kalaset blev lyckat och bullarna supergoda :-)

    Linda: Ja, jag fattar inte att de bara ska ha fler och fler. Nu får hon baske mig leka med dem tills hon flyttar hemifrån ha ha :-)

    Kram tjejer
    /vivvi

    SvaraRadera

Tack gulliga du för din kommentar. Den är guld värld och du är värdefull...Många kramar