VivanDivan

VivanDivan

onsdag 16 mars 2011

Såg en så fin jacka idag…

Det blir inget modemåsteinlägg ikväll heller. Tar sån himla tid att leta bilder och jag är så trött just nu att det blir att sova istället. Musten bara gick ur mig när jag kom hem efter certifieringen. Jag fick en bukett tulpaner av min käre man som grattis och han bjöd på grillad kyckling, pommes (andra gången idag), fräsch sallad och bea-sås + kladdkaka och grädde. Mums.

När jag var in i G-star butiken i Sthlm idag såg jag en sååå fin jacka/kavaj och jag ångrar nästan att jag inte köpte den men den borde komma till fler butiker inom kort för de hade fått in den idag. Tänkte mig denna uppknäppt tillsammans med en klänning jag går och drömmer om (ChillNorway Breeze dress). Och Hunter stövlar (som jag bara måste köpa ett par till våren)…Vet inte varför jag fick den uppenbarelsen att det skulle vara snyggt ihop men jag gillar att blanda det lite skira romantiska med det lite tuffare….Vad tror ni?

G-starOfficerJacketGstarOfficerJacketBack

G-star Officer jacket i military (bilder från Ssense.com)

chillnorway_10_1chillnorway_11

ChillNorway Breeze dress (bilder från FactoryMalmö)

2859_2010921913244569255

Stövlar från Hunter (finns bl a på Tintinstyle)

♥ Puss & Kram ♥

/Vivvi

3 kommentarer:

  1. Låter jättesnyggt! Påminner lite om colibri jacket i färgen! Breeze dress är sååå fin!!!
    Hunter är snygga, men jag blir så trött på att de "tapppar färgen", jag oljar och oljar :( De vita är bra för fortsätter ju att vara "vita"!

    Kramis

    SvaraRadera
  2. Snygg kombo :-)

    Kramar Kicki.

    SvaraRadera
  3. Hmm, då kanske jag ska satsa på några andra stövlar om de tappar färgen...
    Ja Breezen ska jag nog försöka norpa när jag får lön...:-)

    1 av 3 införskaffad Kicki, vill verkligen ha denna kombo :-)

    Kram
    /Vivvi

    SvaraRadera

Tack gulliga du för din kommentar. Den är guld värld och du är värdefull...Många kramar