VivanDivan

VivanDivan

måndag 28 mars 2011

Sommartid och så stolt över mina små

God morgon! Imorse var det riktigt jobbigt att komma upp då man ju inte vant sig vid sommartiden än. Barnen ville inte heller gå upp och jag tyckte riktigt synd om dem när de var tvungna att yrvakna gå upp.

Innebandydamerna vann igår och nästa år får man kika på elitseriebandy i småstaden. Mina gamla lagkamrater från laget jag spelade i förut var och tittade och det var jättekul att träffa dem även om jag inte hann prata så mycket. Det var helt tjockt med folk. Intresset är jättestort där jag bor och det var närmare 800 personer och tittade och det är mycket i sådana här sammanhang. Barnen skötte sig exemplariskt. De hade ingen yta alls att röra sig på när vi satt på läktaren då det var så fullt med folk och en match håller på i två timmar. Men med lite spring på planen i periodpauserna, lån av min mobiltelefon och kamera och lite fika gick det hur bra som helst. Jag är stolt över mina små och det fick de höra också. Man är så snabb att bråka på dem när de inte sköter sig och jag tycker det är viktigt att de får höra när de varit duktiga också…

Idag fick jag inte till några bra bilder alls. Var lite stressad men ni får hålla tillgodo. Dagens består i a f av jeans från Killah, top Odd Molly Nymph nosleeve top multi strlk 1, kavaj G-star och stövlar La Redoute.

P1080488P1080486P1080483P1080484P1080485P1080487P1080489P1080490

Idag hoppas jag att det dyker upp ett par paket som jag väntar på. Alltid något att se fram emot. Annars är det en helt vanlig måndag idag med helt vanliga rutiner och inget speciellt på jobbet heller.

♥ Puss & Kram ♥

/Vivvi

2 kommentarer:

  1. Snygg dagens !!

    Måndag är alltid måndag...jobbade igår DET VAR SÅÅ drygt att gå upp när alla sov så sött och Så en timme mindre sömn på det oxå :S

    KRAM på dig spännande med paket :D

    SvaraRadera

Tack gulliga du för din kommentar. Den är guld värld och du är värdefull...Många kramar