VivanDivan

VivanDivan

tisdag 1 mars 2011

Vivvis modemåsten vår 2011: Del 4

Det går inte fort det här med mina modemåsten men jag vill försöka samla ihop så fina bilder som möjligt med de modemåsten som gäller för mig i vår. I detta fjärde inlägg är det “jumpsuits” som gäller. Tycker det är såååå läckert och det finns ju sååå många olika varianter. Kan både tänka mig en i jeanstyg till lite baggy-stil och en mer elegant med snygga klackar till fest. Eller en tunn variant till stranden och kanske t o m en mer dressad till jobbet. Här är några favvosar:

Först lite i jeanstyg som jag allra helst skulle slå klorna i…

Miss Sixty 1160 kr (ASOS)

misssixty1160

Diesel 1299 kr (ASOS)

diesel1299

G-star 1599 kr (ASOS). Denna finns även i butik i Sverige och jag tänkte gå in och prova den inom kort. Asläcker.

g-star1599D

ChillNorway (Bild från ChillNorways hemsida, ingen prisuppgift)

Copyright © Leonard Gren | www.LeoGren.com | info@LeoGren.com

Vero Moda 499 kr

veromoda499

Sen har vi lite mönstrat. Vågat men snyggt för dem som törs…

Vila 299 kr (Nelly)

vila299

Ichi 349 kr (Nelly)

ichi349

H&M 299 kr

hm299

Eller varför inte klassiskt svart

G-star 1999 kr bl a MQ (Bilden från RevolveClothing)

GSTA-WP15_V2

Cheap Monday 599 kr (Nelly)

cheapmonday599

Jeanne Blush 349 kr (Nelly)

JeanneBlush349

Mango 579 kr

mango579

Vila 499 kr

vila499

Gina Tricot 399 kr

Gina399

Lite andra godbitar

BikBok så söt 299 kr

bikbok299

Vero Moda 550 kr

VeroModa500

Selected Femme 995 kr (Nelly)

selectedfemme995

 

Även Hollywoodkändisarna har hakat på trenden. Kolla in dessa pinglor och deras jumpsuits

Katie Holmes

KatieHolmes

Malin Åkerman

MalinÅkerman

Nicole Richie

nicoleRichie

Rihanna

Rihanna

Das is alles for today

♥ Puss & Kram ♥

/Vivvi

3 kommentarer:

  1. Overall!
    Ja varför inte.....!

    kram!

    SvaraRadera
  2. Massa härlig inspiration. jag skall helt klart ha ChillN overallen ;)

    Ha en kanon kväll
    //Sessan

    SvaraRadera
  3. Ja visst ska vi ha overaller i vår och sommar :-)
    Chillen är jag också jättesugen på. Superfin....

    Kram
    /Vivvi

    SvaraRadera

Tack gulliga du för din kommentar. Den är guld värld och du är värdefull...Många kramar