VivanDivan

VivanDivan

tisdag 8 mars 2011

Vivvis modemåsten vår 2011: Del 5

Jag undrar om jag kommer komma igenom mina modemåsten för denna vår men det får gå i lite sakta mak så gör jag en sammanställning sen där ni får rösta på de “måsten” ni hakar på.

Idag kör jag lite på ytterplagg och då måste jag nog verkligen ha en trenchcoat. Sååå snyggt ju och jag äger faktiskt ingen klockren fast det varit inne ett tag nu. Men i vår ska det bli en. Här är några finingar jag hittat:

Zara i två prisklasser (Ni har väl inte missat att de öppnat webshop!!! Den hittar ni här). Den till vänster 699 kr och de två andra 999 kr

zara699zara999zara999_2

Nästa på listan är H&M som också har tre snygga varianter i budgetklass. De två första 399 kr och den sista 499 kr. Den i mitten finns även i marin och rosa.

hm399_2hm399hm499

ChillNorway har två finingar som jag skulle kunna tänka mig 1999 kr respektive 2999 kr. Den högra är i velour/sammet så ingen riktigt trench kanske men modellen underbar. Bilder från Tintinstyle.se

chillnorway1999chillnorway2999

Gillar man volanger kan man kika på dessa från Ellos för 499 kr och Bubbleroom 699 kr

ells_1271268_Mbubbleroom699

För den romantiska, lite spets. Kling 699 kr och finns hos Bubbleroom.

kling699

Eller i militärgrönt som är en favvo färg för mig. Object 399 kr och Gestuz 1399 kr

object799gestuz1399

Puffärm från Gina Tricot 599 kr

gina599

Ytterligare några…

Vila 399 kr

vila399

by TiMo 2999 kr (Finns hos Tintinstyle)

bytimo2999

Exklusivt från Acne 4999 kr

acne4999

Eller Karen Millen (ASOS) 2759 kr. Nog en av mina absoluta favoriter bland alla jag hittat. Sååå speciell och snygg.

karenMillen2759

Denna med mycket vidd är sååå snygg från Rules by Mary 1199 kr (Finns hos Bubbleroom)

rules-by-mar1199

Lindex 799 kr

lindex799

Två sötnosar från BikBok 499 kr

bikbok499_2bikbok499

Ja, ni märker vilket utbud det finns och det finns ju lika många färger som modeller egentligen men jag vill nog ha en ljus som dessa ovan. Svart är ju alltid snyggt förstås och många av dem ovan finns även i svart. Eller varför inte en klatchig färg som denna från ASOS 799 kr…

ASOS759

Håll tillgodo

♥ Puss & Kram ♥

/Vivvi

4 kommentarer:

  1. Ohhh har Zara öppnat webshop?! Måste in o kolla :-)
    Testade kappan för 499 kr från HM. Jättesnygg men den blev skrynklig som attans bara man tittade på den :-(

    SvaraRadera
  2. Den från Rules by mary gillade jag allra bäst till mig, men karen Millen-trenchen står det Vivvi på tycker jag ;)

    Kram från V

    SvaraRadera
  3. Hoffsan: Ja på Zara kan man hitta mycket fint. Har spanat runt och hittat jättemycket fint. Skrynkelkappor går tokbort, tack för tipset.

    Viola: Den från Rules by Mary är superfin tycker jag också men Karen Millen är mer jag tror jag precis som du skriver :-)

    Kram
    /Vivvi

    SvaraRadera
  4. Klickade hem en från laRedolute svart visserligen men en trechcoat för 115 kr supersnygg bra pris får duga åt mig hihi..FYND

    Den från Asos tycker jag va kitchig snygg färg skulle passa dig med mycket svarta kläder MEN Karen Millen GILLAR massor skulle oxå klä dig !!

    Kul med dina modemåsten !!

    Kram på dig

    SvaraRadera

Tack gulliga du för din kommentar. Den är guld värld och du är värdefull...Många kramar