VivanDivan

VivanDivan

söndag 20 mars 2011

Dags att presentera nyaste medlemmarna i garderoben

Halloj! Här går dagen i lungt mak framåt. Blev ju ingen släktträff för oss idag för Emilia blev magsjuk igår och har dessutom hög feber samtidigt som Felix fortfarande är febrig och hängig. Blir verkligen galen på alla sjukdomar som hela tiden dyker upp i vår familj. Själv känner jag mig lite låg och nere idag för dels blev ju kvällen igår inte som jag tänkt mig utan slutade tidigt i o m min j-a huvudvärk och så hade jag verkligen velat träffa mina släktingar. Men men, var väl inte menat…

Istället har jag roat mig med att fota mina nya tillskott i garderoben. Först ut är Fornarina jackan. Riktig favorit redan då den är sååå mjuk och skön. Liksom sweatshirt tyg i den…

P1080050P1080043P1080049P1080051P1080048P1080047P1080046P1080045

Och vad var det då som fick följa med mig från MQ provningen i fredags.

 

Jooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo

 

det blev

 

 

mycket

 

som….

 

 

…varken klänningen  eller tunikan utan den fina G-star kavajen. Blir bra till våren och kommer hålla i måååååånga år känns det som….

P1080052P1080034P1080042P1080041P1080037P1080040P1080039P1080036P1080035P1080038

Nu blir det inga fler jackor eller kavajer på ett lååååångt tag. Till jackorna idag har jag jeans från G-star, top från Only och boots Nelly Shoes.

 

♥ Puss & Kram ♥

/Vivvi

11 kommentarer:

  1. Kavajen från Fornarina är verkligen fin! Var lyckades du hitta den?

    SvaraRadera
  2. Jag hittade den på Ellos faktiskt :)

    Kram
    /Vivvi

    SvaraRadera
  3. Håller med My Molly Oddities - jättefin Fornarina-kavaj! Ska ta en titt på Ellos!
    Kram

    SvaraRadera
  4. waow snyggt....o jeansen gillar jag!!!

    SvaraRadera
  5. Woo du är så jäkla snygg!
    kram!

    SvaraRadera
  6. Vivvi: Tack för tipset men jag var för långsam... men den som söker skall finna! :D Glömde också säga att den andra kavajen var ju också supersnygg. Speciellt nu när det blir ljusare tider. :)

    SvaraRadera
  7. Nämen nu är fotomodellen i gång. ;-)

    Håller med de andra, Fornarinakavajen är verligen snygg. =)

    Dessutom gillar jag dina skor, de är verkligen läckra.

    Jag har en yttepytteliten utmaning till dig hos mig, jag menar ifall du skulle få bloggtorka eller nåt.

    Kraaaaam

    SvaraRadera
  8. Tack alla underbara snälla som lämnar så söta kommentarer...

    Attans My Molly Oddities, förstår att den gick som smör och är glad att jag lyckades knipa en :-)

    Maria: Kul utmaning, vilken ära att just jag fick den :-), nu måste jag bara fundera en stund så återkomer jag med ett inlägg

    Kram goa tjejer
    /Vivvi

    SvaraRadera
  9. Fornarina-jackan är ju dö-läcker! Synd bara att den är så yttepytte-liten i storleken.....Kram!

    SvaraRadera
  10. Vad heter modellen på jeansen från G star??
    De är riktigt häftiga!!
    Ninni

    SvaraRadera
  11. Ninni: De heter Dean loose tapered jeans i färg vintage destroy. Love them :-)

    Kram
    /Vivvi

    SvaraRadera

Tack gulliga du för din kommentar. Den är guld värld och du är värdefull...Många kramar